Inbox Placement Rate: Kľúčový ukazovateľ úspešnosti e-mailových kampaní

Inbox Placement Rate (IPR) je kritická metrika v e-mail marketingu, ktorá meria percento e-mailov, ktoré sa dostanú do hlavnej schránky príjemcov, namiesto toho, aby skončili v spamovej zložke alebo v iných neželaných priečinkoch. Vysoká miera umiestnenia v schránke je nevyhnutná pre úspešnosť e-mailových kampaní, pretože zabezpečuje, že vaša správa bude skutočne viditeľná pre cieľové publikum.

Čo je Inbox Placement Rate?

Inbox Placement Rate je percentuálny podiel e-mailov z vašej kampane, ktoré skončili priamo v hlavnej schránke príjemcov. Na rozdiel od celkovej miery doručenia (Delivery Rate), ktorá zahŕňa všetky doručené e-maily bez ohľadu na to, do ktorého priečinka boli umiestnené, IPR sa zameriava len na tie e-maily, ktoré boli doručené do hlavného priečinka.

Význam Inbox Placement Rate

  1. Zvýšená viditeľnosť: E-maily, ktoré sa dostanú do hlavnej schránky, majú vyššiu pravdepodobnosť, že ich príjemcovia otvoria a prečítajú, čo pr

Vložil:

Dátum:

26. 8. 2024 12:55

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

1 (1/0)

Tagy:



   
EM na každý deň - ??TIP 89: Ako vytvoriť sériu uvítacích e-mailov? Nastavte tón pre dlhodobý vzťah už od začiatku.
GoogleAds na každý deň - ??TIP 43: Ako funguje rozšírené plánovanie reklám?
SEO na každý deň - ??TIP 90: Ako zlepšiť používateľskú skúsenosť (UX) na stránke
EM na každý deň - ??TIP 90: Ako poslať "Best of" z vašich minulých kampaní?
GoogleAds na každý deň - ??TIP 44: Ako zlepšiť skóre kvality reklám pre mobil?
SEO na každý deň - ??TIP 91: Prečo používať krátke a jasné URL adresy?
EM na každý deň - ??TIP 91: Ako využívať sezónne trendy v e-mail marketingu?
EM na každý deň - ??TIP 92: Prečo by ste mali používať personalizované obrázky?
SEO na každý deň - ??TIP 92: Ako optimalizovať obsah pre vyhľadávače obrázkov?
GoogleAds na každý deň - ??TIP 45: Ako a prečo pracovať s Google Ads Editorom?
Dáta ako základ stratégie: Ako analyzovať a využiť dáta pre rast
GoogleAds na každý deň - ??TIP 35: Ako spravovať reklamné skupiny efektívne?
EM na každý deň - ??TIP 83: Ako vytvoriť e-mail so spätnou väzbou po nákupe?
SEO na každý deň - ??TIP 83: Ako zlepšiť SEO používaním otázok „čo“, „prečo“, „ako“?
GoogleAds na každý deň - ??TIP 36: Čo je optimalizácia kampaní a prečo ju robiť?
GoogleAds na každý deň - ??TIP 37: Ako analyzovať správanie používateľov v kampaniach?
SEO na každý deň - ??TIP 84: Optimalizujte CTA tlačidlá pre lepšie SEO
EM na každý deň - ??TIP 84: Prečo by vaše e-maily mali mať konzistentný branding?
EM na každý deň - ??TIP 85: Ako zaradiť kroky na vyriešenie problému priamo do e-mailu?
SEO na každý deň - ??TIP 85: Prečo je dôležité používať tagy noindex na nepotrebné stránky?