Inbox Placement Rate (IPR) je kritická metrika v e-mail marketingu, ktorá meria percento e-mailov, ktoré sa dostanú do hlavnej schránky príjemcov, namiesto toho, aby skončili v spamovej zložke alebo v iných neželaných priečinkoch. Vysoká miera umiestnenia v schránke je nevyhnutná pre úspešnosť e-mailových kampaní, pretože zabezpečuje, že vaša správa bude skutočne viditeľná pre cieľové publikum.
Čo je Inbox Placement Rate?
Inbox Placement Rate je percentuálny podiel e-mailov z vašej kampane, ktoré skončili priamo v hlavnej schránke príjemcov. Na rozdiel od celkovej miery doručenia (Delivery Rate), ktorá zahŕňa všetky doručené e-maily bez ohľadu na to, do ktorého priečinka boli umiestnené, IPR sa zameriava len na tie e-maily, ktoré boli doručené do hlavného priečinka.
Význam Inbox Placement Rate
- Zvýšená viditeľnosť: E-maily, ktoré sa dostanú do hlavnej schránky, majú vyššiu pravdepodobnosť, že ich príjemcovia otvoria a prečítajú, čo pr