|
Nezameniteľná firemná značka a vizuálny štýl firmy sú základným stavebným kameňom jej kvalitnej prezentácie. Jednotný firemný štýl (corporate identity), patrí medzi hlavné prostriedky vyjadrenia firemnej identity. Je prejavom vnútornej firemnej kultúry a prístupu k zákazníkom. Jednotný „firemní styl“ je veľmi mocným marketingovým nástrojom. Pôsobenie firemného štýlu nie je obmedzené iba navonok, ale významným spôsobom ovplyvňuje aj vnútorný chod spoločnosti, formuje chovanie zamestnancov a ich vzťah k zamestnávateľovi. Nezbytnou súčasťou kvalitného jednotného firemného štýlu firmy je podrobný grafický manuál. Ten obsahuje definíciu grafických pravidiel, definíciu schém dokumentov, pravidlá využívania fontov, definíciu farieb a pravidlá pre ich užívanie, pravidlá pre používanie loga, šablón, hlavičkových papierov a vizitiek.
|
|