|
Žiadna prosperujúca leasingová spoločnosť dlhodobo nemôže existovať bez zodpovedajúcej marže. „Leasing bez navýšeni“ môže byť ale vhodným marketingovým nástrojom pre uvádzanie najnovších modelov automobilov na trh. Obchodník tak môže zvýšiť obrat, zvýhodniť podmienky a vytvoriť tak príťažlivú lízingovú ponuku. Ostatné akcie predávané ako tzv. nulový lízing v skutočnosti bez navýšenia nie sú, pretože obsahujú skryté poplatky. Existujú totiž poplatky, ktoré nie sú zahrnuté v lízingových splátkach. Zákazník uhrádza bežné lízingové splátky a preddavok - akontáciu. Okrem toho však platí väčšinou ešte aj poplatok za spracovanie lízingového obchodu. Po skončení lízingu bez navýšenia ďalej musí obyčajne vyrovnať zostatkovú hodnotu vozidla. Všetky tieto platby zvyšujú hodnotu, ktorú zákazník za lízing zaplatí. Okrem toho zákazník hradí aj poistné. „Leasing bez navýšeni“ teda nemusí byť úplne zadarmo. Dávajte si naozaj veľký pozor pri uzatváraní leasingovej zmluvy!
|
|