|
Konkurencia na trhu je veľká. Firmy vynakladajú tisícky eur na reklamu, propagáciu značky a na podporu predaja svojich výrobkov. Snažia sa všetkými prostriedkami sales promotion, aby si zákazník všimol a kúpil práve ich produkty. Ako firma, ktorá dlhodobo organizuje promo akcie, kladieme dôraz na to, aby sa peniaze vložené do sale promotion neminuli účinkom. Dôležitý je nápad a ústredný motív, ktorý zákazníka upúta. Každý produkt potrebuje zvoliť vhodný typ sale promotion. Od spotrebiteľských súťaží, roadshow, ochutnávok až po merchandising. Forma sales promotion sa odvíja od typu produktu, stanovených cieľov, finančných možností klienta, cieľovej skupiny a ďalších aspektov .
Urobíme prieskum a analýzu trhového prostredia a navrhneme celú koncepciu promo akcie. Vypracujeme kreatívne grafické návrhy promo stánkov aj propagačných materiálov. Sales promotion kompletne zastrešíme po technickej aj personálnej stránke. Vyjednáme najvhodnejšie miesta realizácie.
|
|