|
„Spotřebitelské soutěže“ patria k prvkom sales promotion. Spravidla ide o dlhodobejšie akcie, kde sa zbierajú kódy výrobkov, špeciálne obrázky alebo sa posielajú SMS správy so špeciálnymi číslami. Cieľom každej súťaže je zvýšiť dopyt po výrobkoch, potešiť už existujúcich zákazníkov a nalákať zákazníkov nových. Hlavnou motiváciou na účasť v spotrebiteľskej súťaži sú samozrejme atraktívne a dosiahnuteľné ceny. Spotrebiteľské súťaže je dobré podporiť aj akciovými cenami konkrétnych výrobkov. Súťaž je vždy časovo ohraničená, ale môže trvať až niekoľko mesiacov, výnimočne aj niekoľko rokov.
Príprava „spotřebitelské soutěže“ zahŕňa systém dobre prepracovaných krokov. Najprv sa musí vymyslieť mechanika celej súťaže tak, aby bola pre zákazníkov atraktívna. Aby sa o akcii ľudia dozvedeli, je vhodné spotrebiteľskú súťaž doplniť aj vhodnými upútavkami v predajniach aj na samotných výrobkoch. Navrhneme ich grafickú úpravu aj zrealizujeme tlač a distribúciu.
|
|