Apple, Facebook, Google - Ako zarobiť na internetových gigantoch

Megakoncerny ako Apple, Google a Facebook niekoľko rokov z diaľky udávali trendy pri využívaní digitálnych médií v komunikácii. Ich produkty a riešenia sa stali realitou aj pre slovenských spotrebiteľov a agentúry. Aký je tunajší používateľ vo svetovom kontexte, ako neexperimentovať, ale efektívne narábať s digitálnymi médiami, ako využiť mobilné zariadenia pre biznis a ako skĺbiť online reklamu s tradičnými médiami ukáže 4. ročník konferencie Internet a reklama.

Vložil:

Dátum:

5. 10. 2011 11:00

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

1 (1/0)

Tagy:



   
Katalóg Obchodov a Eshopov
Live stream a jeho význam v digitálním věku
Live stream: Sdílení okamžiků ve skutečném čase
Reklamní předměty Praha aneb který dáreček je nejlepší?
Reklamní předměty Praha aneb od koho je objednat?
Reklamní předměty Praha aneb jak si takové dárky objednat?
Sociální sítě jako pozvánka pro zloděje
4 způsoby jak prolomit něčí heslo na Facebooku a jak se proti tomu bránit
Vypracovanie GDPR
SledovanieTV.sk: Služba, vďaka ktorej môžete sledovať televíziu naozaj všade
Hoax na Facebooku: MUDr. Mirka Skovajsová v skutočnosti nič nepovedala
Fao Design, jedna z najnebezpečnejších Facebook stránok a ľudia zdieľajú
Kde nájdeš najlepšie online kurzy
Bazarshop.sk
Katalóg obchodov
Microsoft je na webe 20 rokov. Pozrite sa, ako vyzerala prvá stránka
Čo urobíte, ak zmeškáte lietadlo? Virál týždňa, predsa
26 kreatívnych nápadov na Facebook statusy
Aktuálne štatistiky o Social media
12 rýchlych zmien pre sociálne média