Slováci, ktorí súperia už len s Googlom (video)

Biznis plán Etargetu nevyšiel. Projekt, kvôli ktorému bola spoločnosť založená, si na seba nedokázal zarobiť. Funkčným sa ukázal až nenápadný marketingový nástroj - reklama, pri ktorej inzerent neplatil za jej zobrazenie, ale až za kliknutie na reklamný odkaz. Pred desiatimi rokmi, keď takýto systém v Amerike iba vznikal, v strednej Európe neexistoval vôbec. Bola tu diera na trhu, na druhej strane to bolo podľa výkonného riaditeľa Etargetu Marcela Vassa aj hlavným problémom. Pri spustení služby museli totiž každému klientovi vysvetľovať, čo vlastne robia. Postupne sa služba rozšírila zo Slovenska a Česka do deviatich stredoeurópskych krajín, pričom celý región je dodnes spravovaný z Bratislavy a jazykom firmy je stále slovenčina. Ich reklama sa zobrazuje na najväčších webových portáloch, dostane sa k tridsiatim miliónom ľudí a ich najväčším konkurentom je Google. Príbeh stredoeurópskeho lídra kontextovej reklamy, ktorý vyrástol na Slovensku, v Success story na HNtv.

Vložil:

dm

Dátum:

6. 6. 2012 14:45

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

1 (1/0)

Tagy:



   
Názov firmy, ktorý rezonuje: Ako vymyslieť meno značky?
Exspirované domény: Riziká voľných domén
Odchyt domén: Metódy odchytu a overovania exspirovaných domén
Najlepšie AI chatboty a online nástroje, ktoré využijete na písanie, tvorbu webu či marketing
Ako zvládnuť pracovný pohovor: Príprava, otázky, oblečenie, tipy, plat, silné a slabé stránky
Čo je to DDoS útok a ako sa mu účinne brániť? (+príklady)
Pripravte váš web na splnenie požiadaviek prístupnosti
Aktuálne podvody na Facebooku: Ako neprísť o účet a peniaze?
Ako vybrať vhodný font (písmo) pre váš web? (+ zoznamy fontov)
Čo sú to domény a ktoré je zakázané si registrovať?
Vibe coding: Čo to je a ako môže začať programovať s AI naozaj každý
Zoznamkatalogov.sk – Najväčší prehľad slovenských a českých katalógov pre váš web
Aktualne.net – Správy, články a PR články online
Najlepšia zrnková káva
Katalóg Obchodov a Eshopov
Live stream a jeho význam v digitálním věku
Live stream: Sdílení okamžiků ve skutečném čase
Reklamní předměty Praha aneb který dáreček je nejlepší?
Reklamní předměty Praha aneb od koho je objednat?
Reklamní předměty Praha aneb jak si takové dárky objednat?