|
Biznis plán Etargetu nevyšiel. Projekt, kvôli ktorému bola spoločnosť založená, si na seba nedokázal zarobiť. Funkčným sa ukázal až nenápadný marketingový nástroj - reklama, pri ktorej inzerent neplatil za jej zobrazenie, ale až za kliknutie na reklamný odkaz. Pred desiatimi rokmi, keď takýto systém v Amerike iba vznikal, v strednej Európe neexistoval vôbec. Bola tu diera na trhu, na druhej strane to bolo podľa výkonného riaditeľa Etargetu Marcela Vassa aj hlavným problémom. Pri spustení služby museli totiž každému klientovi vysvetľovať, čo vlastne robia.
Postupne sa služba rozšírila zo Slovenska a Česka do deviatich stredoeurópskych krajín, pričom celý región je dodnes spravovaný z Bratislavy a jazykom firmy je stále slovenčina. Ich reklama sa zobrazuje na najväčších webových portáloch, dostane sa k tridsiatim miliónom ľudí a ich najväčším konkurentom je Google. Príbeh stredoeurópskeho lídra kontextovej reklamy, ktorý vyrástol na Slovensku, v Success story na HNtv.
|
|