|
V poslednom čase sa s PR článkami roztrhlo vrece. Na internete sa objavuje stále viac a viac takzvaných PR článkov nekvalitnej úrovne. Každý by chcel propagovať svoj produkt čo najlacnejšie, najlepšie zadarmo. A tak sa stále častejšie stretávame s kopírovanými odsekmi z webovej stránky, ktoré vychvaľujú ten či onen tovar. V článku je minimálne 10 odkazov na jednu a tú istú webstránku. Takto napísaný PR článok má ale takmer nulový efekt, vyhľadávače ho považujú za duplicitný a ignorujú ho.
Ak sa chcete vyhnúť takejto nepríjemnej situácii, vložte sa do rúk profesionálnych copywriterov z PR centra. Písanie článkov za účelom získania spätných odkazov, má svoje prísne pravidlá a špecifiká. Jedine správne napísaný PR článok s vhodne zvolenými kľúčovými slovami môže prispieť k lepšej pozícii Vášho webu v internetových vyhľadávačoch.
|
|