Úprava reklám podľa sezónnych trendov je nevyhnutná, ak chcete využiť potenciál zvýšeného dopytu. V Google Ads sa odporúča začať prípravu min...
|
Google Ads nie je určený len pre e-shopy alebo B2C predaj. Výborne funguje aj v B2B segmente – ak sa zvolí správna stratégia. Kľúčom je zamerať sa ...
|
Emócie rozhodujú. Aj v e-mail marketingu. Ak text e-mailu dokáže u čitateľa vyvolať pocit – radosti, zvedavosti, spolupatričnosti či naliehavosti –...
|
Mapy stránok (sitemapy) zohrávajú pri veľkých webových projektoch zásadnú úlohu. Pomáhajú vyhľadávačom rýchlo a spoľahlivo nájsť všetky dôležité po...
|
Stránky s vysokou mierou odchodov (bounce rate) môžu signalizovať problém – buď návštevník nenašiel to, čo hľadal, alebo mal zlú používateľsk...
|
Umelá inteligencia (AI) dnes výrazne zjednodušuje predikcie výkonu kampaní v Google Ads. Dokáže rozpoznať vzorce správania zákazníkov, predvídať ko...
|
Výročie nákupu je ideálny moment, kedy sa môžete zákazníkovi pripomenúť prirodzene a bez nátlaku. Ak si niečo kúpil pred rokom, práve teraz je čas ...
|
Obsah, ktorý vychádza z dát, pôsobí presvedčivejšie a profesionálnejšie. Zahrnutím overených štatistík, grafov alebo výskumov sa zvyšuje nielen hod...
|
Dĺžka e-mailu môže výrazne ovplyvniť mieru prečítania aj celkový výkon kampane. Niekedy postačí niekoľko riadkov, inokedy treba ísť viac do hĺbky. ...
|
Ak chcete, aby sa Google reklamy zobrazovali správnym ľuďom na správnych zariadeniach, je dôležité pravidelne kontrolovať výkonnosť podľa typu zari...
|