Conversion Rate: Kľúčová metrika pre meranie úspešnosti kampaní

Conversion Rate (miera konverzie) je percento návštevníkov, ktorí vykonajú požadovanú akciu, ako napríklad nákup, vyplnenie formulára alebo prihlásenie na newsletter. Táto metrika je kľúčová pre hodnotenie úspešnosti marketingových kampaní a webových stránok. V tomto článku sa pozrieme na význam Conversion Rate, ako ju merať a optimalizovať, a to nielen v kontexte e-mail marketingu, ale aj pre webové stránky a ďalšie marketingové kanály.

Čo je Conversion Rate?

Conversion Rate je pomer počtu konverzií k celkovému počtu návštevníkov alebo príjemcov. Vzorec pre výpočet Conversion Rate je jednoduchý:

Conversion Rate=(Pocˇet konverzii´

Vložil:

Dátum:

14. 6. 2024 10:41

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
Marec 2025 - Marketingový kalendár
Workflow Automation: Nevyhnutný nástroj pre moderný marketing
Video Email Marketing: Kľúč k zvýšeniu angažovanosti
Upsell Email: Ako zvýšiť hodnotu objednávky
Triggered Campaign: Optimalizácia marketingu na základe správania zákazníkov
Marketingový kalendár na október 2024
Marketingový kalendár 2024: Inšpirácia pre každý deň!
November 2024 - Marketingový kalendár
December 2024 - Marketingový kalendár
Marketingový kalendár 2025: inšpirácia na každý deň
Január 2025 - Marketingový kalendár
Február 2025 - Marketingový kalendár
Tiskárna Plzeň – Kvalitní tisk pro každou příležitost
Tiskárna Plzeň – Profesionální tisk na míru vašim potřebám
Zero Party Data: Budúcnosť personalizácie v marketingu
Význam dynamické cenotvorby pro e-commerce
Dynamická cenotvorba v moderním obchodování
Výhody dynamické cenotvorby pro online prodejce
Dynamická cenotvorba v moderním e-commerce
Dynamická cenotvorba: Budoucnost cenových strategií v e-commerce