Personalization Tokens sú premenné použité v e-mailoch na dynamické vkladanie personalizovaných údajov, ako sú meno príjemcu, preferencie alebo posledný nákup. Táto technika je neoceniteľná v e-mail marketingu, marketingovej automatizácii a data-driven marketingu, pretože pomáha zvyšovať relevantnosť a angažovanosť príjemcov.
Čo sú Personalization Tokens?
Personalization Tokens, často nazývané aj merge tags alebo dynamické polia, sú premenné, ktoré umožňujú personalizovať obsah e-mailu na základe údajov, ktoré máte o svojich príjemcoch. Tieto údaje môžu zahŕňať osobné informácie (napr. meno, priezvisko), demografické údaje (napr. vek, pohlavie), správanie (napr. posledný nákup, história prehliadania) a preferencie (napr. obľúbené produkty).
Výhody Personalization Tokens
- Zvýšená relevancia: Personalizované e-maily sú pre príjemcov relevantnejšie, čo zvyšuje pravdepodobnosť, že si e-mail otvoria a zareagujú naň.
- <