Ako získať viac produktových výsledkov na Google?

 Google nedávno zdieľal v rámci YT Videa: Google SEO office-hours from July 2024 rady o tom, ako získať viac produktových výsledkov vo vyhľadávaní. Pozrime sa, čo spraviť, aby sa aj vaše produkty zobrazili medzi produktami v Google vyhľadávaní.

1. Indexovanie stránok  - Zabezpečte, aby boli stránky indexované:

  • Použitie Google Search Console: Skontrolujte indexový stav a požiadajte o reindexovanie.
  • Kontrola robots.txt: Uistite sa, že neblokujete prehľadávače.
  • XML Sitemap: Odoslanie sitemapy do Google Search Console.
  • Interné prepojenia: Pomáhajú Google botom nájsť nové stránky.

2. Platné štrukturované dáta - Zabezpečte, aby vaše produktové stránky obsahovali aj korektné štruktúrované dáta

Dôležité štrukturované dáta pre produkty zahŕňajú:

  • Produkty: { "@type": "Product", "name": "Produkt", "image":

Vložil:

Dátum:

6. 8. 2024 14:44

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
Zero Party Data: Budúcnosť personalizácie v marketingu
Význam dynamické cenotvorby pro e-commerce
Dynamická cenotvorba v moderním obchodování
Výhody dynamické cenotvorby pro online prodejce
Dynamická cenotvorba v moderním e-commerce
Dynamická cenotvorba: Budoucnost cenových strategií v e-commerce
Dynamická cenotvorba: Revoluce v cenotvorbě e-shopů
Proč zvolit naše grafické studio pro vaše projekty
Grafické studio, které splní vaše očekávání
Nurture Campaign: Budovanie vzťahov s potenciálnymi zákazníkmi
Open Tracking: Kľúč k meraniu angažovanosti v e-mail marketingu
Inbox Placement Rate: Kľúčový ukazovateľ úspešnosti e-mailových kampaní
Lifecycle Email Marketing: Optimalizácia komunikácie počas zákazníckeho životného cyklu
KGR – Keyword Golden Ratio: Kompletný sprievodca pre SEO optimalizáciu
Emailový klient: Základný nástroj pre správu e-mailovej komunikácie
Forwarding rate: Ukazovateľ hodnoty obsahu v e-mail marketingu
GDPR: Kľúčové nariadenie na ochranu osobných údajov v digitálnom marketingu
Hard Bounce: Prečo je dôležité riešiť nedoručené e-maily
Zero Moment of Truth (ZMOT): Kľúčový moment v ceste zákazníka
B2B Email Marketing: Budovanie vzťahov a generovanie leadov v obchodnom prostredí