Reactivation Campaign je séria e-mailov navrhnutá na opätovné zapojenie neaktívnych kontaktov vo vašom e-mailovom zozname. Cieľom tejto kampane je obnoviť záujem a zvýšiť angažovanosť týchto kontaktov, ktorí prestali interagovať s vašimi e-mailmi alebo produktami. V tomto článku sa pozrieme na význam reaktivačných kampaní, ako ich efektívne vytvoriť a implementovať, a aké stratégie môžete použiť na maximalizáciu ich úspešnosti.
Čo je Reactivation Campaign?
Reactivation Campaign je špecifický typ e-mailovej kampane zameraný na opätovné zapojenie neaktívnych alebo "spiacej" časti vášho zoznamu kontaktov. Títo kontakty sú používatelia, ktorí prestali otvárať vaše e-maily, kliknúť na odkazy alebo vykonávať akékoľvek iné akcie súvisiace s vašou značkou. Cieľom je znovu upútať ich pozornosť, obnoviť ich záujem a motivovať ich k interakcii.
Význam Reactivation Campaign
- Zlepšenie angažovanosti: Opätovné zapojenie neaktívnych kontaktov zvyšuj