Double Opt-In: Zvyšovanie kvality zoznamu kontaktov v e-mail marketingu

 Double opt-in je proces, pri ktorom príjemcovia musia potvrdiť svoje prihlásenie na odber e-mailov dvakrát. Tento krok zvyčajne zahŕňa vyplnenie formulára alebo prihlásenie na odber a následné kliknutie na potvrdzovací odkaz v e-maile, ktorý je zaslaný na zadanú adresu. Tento postup je čoraz populárnejší v e-mail marketingu, pretože zvyšuje kvalitu zoznamu kontaktov a zaisťuje, že len tí, ktorí skutočne chcú dostávať e-maily, budú zahrnutí v zozname odberateľov.

Čo je double opt-in?

Double opt-in je dvojstupňový proces, ktorý zabezpečuje, že osoba, ktorá sa prihlásila na odber e-mailov, má skutočný záujem o prijímanie správ od danej značky. Po prihlásení na odber (prvý krok) dostane príjemca e-mail s odkazom na potvrdenie prihlásenia (druhý krok). Až po kliknutí na tento odkaz sa jeho e-mailová adresa oficiálne pridá do zoznamu kontaktov.

Výhody double opt-in

  1. Vyššia kvalita zoznamu kontaktov: Double opt-in zaisťuje, že vo vašom

Vložil:

Dátum:

16. 8. 2024 10:40

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
SEO na každý deň -??TIP 126: Ktoré témy vám prinášajú najviac spätných odkazov?
EM na každý deň -??TIP 126: Zlepšujete sa vďaka zákazníkom? Povedzte im to v e-maile
GoogleAds na každý deň -??TIP 78: Ako zistíte, či dynamické reklamy fungujú rovnako dobre na rôznych platformách?
GoogleAds na každý deň -??TIP 77: Prečo testovať rôzne kreatívy v responzívnych reklamách? Oplatí sa to vôbec?
SEO na každý deň -??TIP 125: Ako zistiť, ktorý starší obsah si zaslúži aktualizáciu?
EM na každý deň -??TIP 125: Ako do e-mailu zaradiť „Najčastejšie vyhľadávané produkty“? Zvýšte predaj tým, čo zákazníci sami hľadajú
EM na každý deň -??TIP 116: Ako využiť testy SPAM skóre na zlepšenie doručiteľnosti?
EM na každý deň -??TIP 117: Ako analyzovať a opraviť chyby pri hard bounce e-mailoch?
SEO na každý deň -??TIP 117: Prečo je dôležité pravidelne kontrolovať správnosť meta popisov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 70: Prečo pridávať videoobsah do reklám?
SEO na každý deň -??TIP 118: Ako používať obsah zameraný na riešenie špecifických problémov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 71: Prečo sledovať výkonnosť reklám podľa času dňa?
EM na každý deň -??TIP 118: Ako integrovať vaše e-maily s analytickými nástrojmi?
GoogleAds na každý deň -??TIP 72: Ako používať experimenty na testovanie stratégií?
EM na každý deň -??TIP 119: Ako využiť storytelling v e-mail marketingu?
SEO na každý deň -??TIP 119: Prečo je dôležité, aby boli všetky odkazy na vašej stránke funkčné?
GoogleAds na každý deň -??TIP 72: Prečo nastaviť konverznú akciu správne?
SEO na každý deň -??TIP 120: Ako používať podcasty na zlepšenie SEO?
EM na každý deň -??TIP 120: Ako vytvoriť e-mailovú sekvenciu pre opätovné získanie zákazníka?
EM na každý deň -??TIP 121: Ako využiť e-maily na propagáciu vernostného programu?