Google Analytics: Kľúčový nástroj pre sledovanie a analýzu návštevnosti webovej stránky

 Google Analytics je jedným z najrozšírenejších a najpoužívanejších nástrojov na sledovanie a analýzu webovej návštevnosti. Poskytuje detailné informácie o tom, ako sa návštevníci pohybujú na vašej webovej stránke, čo na nej robia a odkiaľ prichádzajú. Pre marketérov, vlastníkov webov a firmy, ktoré sa chcú rozhodovať na základe dát, je Google Analytics neoceniteľným zdrojom informácií. Tento bezplatný nástroj od spoločnosti Google umožňuje zhromažďovať údaje o návštevníkoch a využívať ich na optimalizáciu výkonu webovej stránky a zlepšenie užívateľskej skúsenosti.

Čo je Google Analytics?

Google Analytics je platforma na monitorovanie webových stránok, ktorá umožňuje sledovať a analyzovať správanie návštevníkov. Pomocou tohto nástroja môžete získať údaje o tom, koľko ľudí navštívilo vašu stránku, aké stránky navštívili, koľko času tam strávili, aké zariadenia používali, a dokonca aj demografické údaje o nich. Google Analytics poskytuje prehľad o celkovom výkone we

Vložil:

Dátum:

24. 10. 2024 18:08

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 212: Ako testovať dĺžku predmetov e-mailov? Krátke verzus dlhé – čo funguje lepšie?
SEO na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť obsah zameraný na „čo to je“ otázky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 163: Ako zabezpečiť, že vaše Google reklamy sa zobrazujú na relevantných stránkach?
EM na každý deň -??TIP 208: Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?
EM na každý deň -??TIP 209: Ako nastaviť e-mailovú sériu predajného funnelu pre leady?
SEO na každý deň -??TIP 208: Ako vytvoriť obsah, ktorý odpovedá na mikro momenty?
GoogleAds na každý deň -??TIP 160: Ako správne nastaviť geografické vylúčenia pre reklamy v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 161: Ako zlepšiť skóre kvality reklám v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 209: Ako zistím, kedy a ako často Google navštevuje môj web?
EM na každý deň -??TIP 210: Prečo by mal mať každý e-mail aj sekundárnu výzvu na akciu (CTA)?
EM na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť e-mail s odporúčaním obsahu na základe aktivity?
SEO na každý deň -??TIP 210: Prečo je dôležité mať kontaktné údaje v päte webu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 162: Čo sú kampane typu Discovery a kedy ich používať?
Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 157: Ako testovať rôzne typy vizuálov v reklame?
SEO na každý deň -??TIP 205: Ako optimalizovať web pre informačné, navigačné a transakčné vyhľadávania?
EM na každý deň -??TIP 206: Ako vytvoriť e-maily pre cross-selling a upselling?
SEO na každý deň -??TIP 206: Ako v GA4 zistiť, na ktoré interné odkazy ľudia najčastejšie klikajú?
GoogleAds na každý deň -??TIP 158: Prečo sledovať vývoj CTR v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 207: Prečo by ste mali zákazníkov občas prekvapiť nečakaným e-mailom?