Cross-Selling: Ako ho využiť v e-mail marketingu a marketingovej automatizácii

 Cross-Selling je jednou z najúčinnejších techník, ktorú môžete využiť na zvýšenie hodnoty svojich predajov prostredníctvom e-mailového marketingu, marketingovej automatizácie a data-driven marketingu. Táto technika vám umožňuje ponúkať doplnkové alebo súvisiace produkty existujúcim zákazníkom, čím nielen zvyšujete ich spokojnosť, ale aj maximalizujete zisky z každej objednávky.

Čo je Cross-Selling?

Cross-Selling je marketingová stratégia, ktorá spočíva v odporúčaní produktov alebo služieb, ktoré súvisia s produktom, ktorý si už zákazník kúpil alebo plánuje kúpiť. Je to forma personalizovaného marketingu, kde zákazníkom odporúčate produkty, ktoré dopĺňajú ich nákupné rozhodnutia. Napríklad, ak si zákazník kúpi notebook, môžete mu ponúknuť obal na notebook, myš alebo softvérový balík.

Príklad Cross-Sellingu v praxi:

  • K nákupu mobilného telefónu: ponuka ochranného skla alebo puzdra.

Vložil:

Dátum:

24. 10. 2024 18:08

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
10 najväčších SEO katastrof a ako sa im vyhnúť
Všetko, čo potrebujete vedieť o LSI a jeho využití pri tvorbe obsahu
Heatmap: Vizualizácia interakcií a optimalizácia dizajnu
House List: Váš najcennejší zoznam kontaktov pre e-mail marketing
Inline CSS: Čo to je, prečo ho používať a ako ovplyvňuje e-mail marketing
Interactive Email: Moderný spôsob na vyššiu angažovanosť v e-mail marketingu
Interest-Based Segmentation: Ako segmentovať e-maily podľa záujmov a preferencií
Junk Folder: Čo to je a prečo sa mu vyhnúť v e-mail marketingu?
KPI Dashboard: Vizuálny pomocník pre efektívne riadenie kampaní
Lookalike Audience
Lead Scoring - Čo je to Lead Scoring a ako funguje?
Marketing Qualified Lead (MQL) - Čo je to MQL?
Net Promoter Score (NPS): Čo to je a prečo je dôležitý v marketingu?
Opt-Out: Význam, funkcia a využitie v e-mail marketingu
Phishing
Quarantine List: Čo to je, na čo slúži a aké sú jeho výhody
Ako skontrolovať problémy so zlou doručiteľnosťou e-mailov?
Apríl 2025 - Marketingový kalendár
Máj 2025 - Marketingový kalendár
Jún 2025 - Marketingový kalendár