December 2025 - Marketingový kalendár

 1. december (pondelok)

  • Svetový deň boja proti AIDS (UN) – Edukačné kampane zamerané na prevenciu a povedomie o HIV/AIDS, podpora charitatívnych organizácií.
  • Medzinárodný deň numizmatiky (EU) – Kampane pre zberateľov mincí, propagácia numizmatických zbierok a historických mincí.

2. december (utorok)

  • Medzinárodný deň otroctva (UN) – Edukačné kampane zamerané na prevenciu obchodovania s ľuďmi a ochranu ľudských práv.
  • Svetový deň počítačových hier (EU) – Zábavné kampane zamerané na propagáciu videohier, e-sportu a digitálnych hier.

3. december (streda)

  • Medzinárodný deň osôb so zdravotným postihnutím (UN) – Kampane zamerané na podporu inklúzie, rovnosti a práv osôb so zdravotným postihnutím.
  • Svetový deň strudle (EU) – Zábavné kampane pre pe

Vložil:

Dátum:

24. 10. 2024 18:08

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
Kvalitní tisk pro váš byznys v Plzni
Profesionální tiskařské služby v Plzni
33 overených spôsobov, ako zaujať v e-mail marketingu a zvýšiť mieru otvorenia
Unsubscribe Link: Čo to je, prečo je dôležitý a ako ho efektívne využívať
Targeting: Čo to je, prečo je dôležitý a ako ho efektívne využiť v marketingu
Time Zone Sending: Zvýšte efektivitu svojich e-mailových kampaní prispôsobením času odosielania
Suppression List: Čo to je, na čo slúži a ako ho efektívne využiť v e-mail marketingu
Rollover Effect: Čo to je, ako funguje a prečo je dôležitý pre váš marketing
Questionnaire: Čo to je, ako ho využiť a prečo by mal byť súčasťou vašej marketingovej stratégie
Preference Center: Čo to je, na čo slúži a ako ho efektívne využiť v marketingu
Blacklist: Čo to je, prečo na ňom nechcete byť a ako tomu predchádzať
Dwell Time: Čo to je, ako sa meria a prečo je dôležitý v e-mail marketingu
Email Open Rate: Čo to je, ako ho merať a prečo je dôležitý pre vaše kampane
Above the Fold: Čo to je, prečo je dôležité a ako ho využiť pre SEO
Email Personalization: Čo to je, prečo je dôležitá a ako ju efektívne využívať
Čo je AMP (Accelerated Mobile Pages)?
Email Service Provider (ESP): Čo to je, ako funguje a prečo je dôležitý v marketingu
Algoritmus v SEO: Čo to je, na čo slúži a ako ho využiť pre lepšie výsledky
Form Abandonment: Čo to je, prečo k nemu dochádza a ako ho minimalizovať
Alt Text (Alternative Text)