Júl 2025 - Marketingový kalendár

 1. júl (utorok)

  • Medzinárodný deň vtipov (International Joke Day) – Zábavné kampane, humoristické akcie a obsah zameraný na šírenie pozitívnej nálady.
  • Deň kreativity a inovácie (SK, CZ) – Kampane zamerané na podporu inovácií a kreatívnych riešení.

2. júl (streda)

  • Svetový deň UFO – Zábavné kampane zamerané na sci-fi, populárnu kultúru a vesmírne záhady.
  • Medzinárodný deň bez plastových tašiek – Ekologické kampane na podporu udržateľnosti, zamerané na nahradenie plastových tašiek ekologickými alternatívami.

3. júl (štvrtok)

  • Deň svätého Tomáša (CZ) – Tradičné oslavy a historické pripomienky svätca.

4. júl (piatok)

  • Medzinárodný deň družstiev (UN) – Kampane na podporu lokálnych družstiev, komunitných proj

Vložil:

Dátum:

24. 10. 2024 18:08

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
Kvalitní tisk pro váš byznys v Plzni
Profesionální tiskařské služby v Plzni
33 overených spôsobov, ako zaujať v e-mail marketingu a zvýšiť mieru otvorenia
Unsubscribe Link: Čo to je, prečo je dôležitý a ako ho efektívne využívať
Targeting: Čo to je, prečo je dôležitý a ako ho efektívne využiť v marketingu
Time Zone Sending: Zvýšte efektivitu svojich e-mailových kampaní prispôsobením času odosielania
Suppression List: Čo to je, na čo slúži a ako ho efektívne využiť v e-mail marketingu
Rollover Effect: Čo to je, ako funguje a prečo je dôležitý pre váš marketing
Questionnaire: Čo to je, ako ho využiť a prečo by mal byť súčasťou vašej marketingovej stratégie
Preference Center: Čo to je, na čo slúži a ako ho efektívne využiť v marketingu
Blacklist: Čo to je, prečo na ňom nechcete byť a ako tomu predchádzať
Dwell Time: Čo to je, ako sa meria a prečo je dôležitý v e-mail marketingu
Email Open Rate: Čo to je, ako ho merať a prečo je dôležitý pre vaše kampane
Above the Fold: Čo to je, prečo je dôležité a ako ho využiť pre SEO
Email Personalization: Čo to je, prečo je dôležitá a ako ju efektívne využívať
Čo je AMP (Accelerated Mobile Pages)?
Email Service Provider (ESP): Čo to je, ako funguje a prečo je dôležitý v marketingu
Algoritmus v SEO: Čo to je, na čo slúži a ako ho využiť pre lepšie výsledky
Form Abandonment: Čo to je, prečo k nemu dochádza a ako ho minimalizovať
Alt Text (Alternative Text)