Zone of Influence (ZoI)

 Zone of Influence (ZoI) označuje oblasť alebo skupinu ľudí, ktorí sú priamo alebo nepriamo ovplyvnení marketingovou kampaňou, produktom alebo značkou. Tento koncept presahuje hranice tradičného publika – ZoI zahŕňa nielen ľudí, ktorí už priamo interagujú so značkou, ale aj tých, ktorých názor alebo rozhodnutie je ovplyvnené odporúčaniami, skúsenosťami iných zákazníkov alebo samotným obsahom kampane.

Na čo je dobrá Zone of Influence?

V marketingu je Zone of Influence cenným ukazovateľom, pretože umožňuje lepšie zacieliť kampane a rozširovať dosah značky. Môže pomôcť identifikovať vplyv marketingových aktivít na širšie publikum a zistiť, ako sa značka dostáva mimo priameho kontaktu so zákazníkmi. Ak napríklad prostredníctvom e-mail marketingu zacieľujete na určitú skupinu klientov, existuje vysoká šanca, že títo ľudia budú svoje skúsenosti ďalej šíriť, a to či už priamo (zdieľaním) alebo nepriamo (napríklad odporúčaniami alebo interakciou so značko

Vložil:

Dátum:

12. 11. 2024 20:47

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
Kvalitní tisk pro váš byznys v Plzni
Profesionální tiskařské služby v Plzni
33 overených spôsobov, ako zaujať v e-mail marketingu a zvýšiť mieru otvorenia
Unsubscribe Link: Čo to je, prečo je dôležitý a ako ho efektívne využívať
Targeting: Čo to je, prečo je dôležitý a ako ho efektívne využiť v marketingu
Time Zone Sending: Zvýšte efektivitu svojich e-mailových kampaní prispôsobením času odosielania
Suppression List: Čo to je, na čo slúži a ako ho efektívne využiť v e-mail marketingu
Rollover Effect: Čo to je, ako funguje a prečo je dôležitý pre váš marketing
Questionnaire: Čo to je, ako ho využiť a prečo by mal byť súčasťou vašej marketingovej stratégie
Preference Center: Čo to je, na čo slúži a ako ho efektívne využiť v marketingu
Blacklist: Čo to je, prečo na ňom nechcete byť a ako tomu predchádzať
Dwell Time: Čo to je, ako sa meria a prečo je dôležitý v e-mail marketingu
Email Open Rate: Čo to je, ako ho merať a prečo je dôležitý pre vaše kampane
Above the Fold: Čo to je, prečo je dôležité a ako ho využiť pre SEO
Email Personalization: Čo to je, prečo je dôležitá a ako ju efektívne využívať
Čo je AMP (Accelerated Mobile Pages)?
Email Service Provider (ESP): Čo to je, ako funguje a prečo je dôležitý v marketingu
Algoritmus v SEO: Čo to je, na čo slúži a ako ho využiť pre lepšie výsledky
Form Abandonment: Čo to je, prečo k nemu dochádza a ako ho minimalizovať
Alt Text (Alternative Text)