Anchor Text: Čo to je, na čo slúži a aké má výhody pre SEO

 Čo je Anchor Text?

Anchor Text (často označovaný aj ako „kotviaci text“) je viditeľný, klikateľný text odkazu na webovej stránke. Je to časť textu, ktorá sa zobrazuje ako hypertextový odkaz, zvyčajne zvýraznená modrou farbou a podčiarknutím. Napríklad v texte „Kliknite sem“ môže byť „sem“ anchor text, ktorý odkazuje na inú stránku.

Príklad: Ak máte článok o SEO a v texte sa nachádza odkaz „najlepšie SEO nástroje“, anchor text „najlepšie SEO nástroje“ je odkazom, ktorý vedie na stránku so zoznamom SEO nástrojov.

Na čo slúži Anchor Text?

Anchor Text slúži na to, aby používateľom aj vyhľadávačom poskytol kontext o tom, kam vedie odkaz a aký typ obsahu môžu očakávať na cieľovej stránke. Z pohľadu SEO je správne používanie anchor textov kľúčové pre budovanie relevancie a dôveryhodnosti odkazovaných stránok.

  • Používateľská skúsenosť (UX): Pomáha použí

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 157: Ako testovať rôzne typy vizuálov v reklame?
SEO na každý deň -??TIP 205: Ako optimalizovať web pre informačné, navigačné a transakčné vyhľadávania?
EM na každý deň -??TIP 206: Ako vytvoriť e-maily pre cross-selling a upselling?
SEO na každý deň -??TIP 206: Ako v GA4 zistiť, na ktoré interné odkazy ľudia najčastejšie klikajú?
GoogleAds na každý deň -??TIP 158: Prečo sledovať vývoj CTR v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 207: Prečo by ste mali zákazníkov občas prekvapiť nečakaným e-mailom?
GoogleAds na každý deň -??TIP 159: Ako efektívne zacieliť reklamy na generáciu Z?
SEO na každý deň -??TIP 207: Prečo je dôležité mať na webe viditeľný kontakt na zákaznícku podporu?
Čo je vizuálny príbeh?
Ako testovať rôzne typy vizuálov v reklame?
Prečo sledovať vývoj CTR v Google Ads?
Ako efektívne zacieliť reklamy na generáciu Z?
Ako optimalizovať web pre informačné, navigačné a transakčné vyhľadávania?
Prečo je dôležité mať na webe viditeľný kontakt na zákaznícku podporu?
Prečo by ste mali zákazníkov občas prekvapiť nečakaným e-mailom?
Ako vytvoriť e-maily pre cross-selling a upselling
SEO na každý deň -??TIP 203: Ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahových sérií?
EM na každý deň -??TIP 204: Ako môže double opt-in (dvojité potvrdenie) zlepšiť kvalitu e-mailového zoznamu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 155: Prečo je dôležité sledovať metriky atribúcie na viacerých zariadeniach?
EM na každý deň -??TIP 205: Prečo je dôležité mať autentického odosielateľa e-mailu?