Form Abandonment: Čo to je, prečo k nemu dochádza a ako ho minimalizovať

 V digitálnom marketingu a predovšetkým v oblasti e-mail marketingu a marketingovej automatizácie, hrá analýza správania používateľov na webovej stránke kľúčovú úlohu. Jednou z častých výziev, ktorým marketéri čelia, je form abandonment – situácia, keď používateľ začne vyplňovať formulár na vašej stránke, ale z nejakého dôvodu ho nedokončí. Tento jav môže mať priamy vplyv na konverzné pomery, či už ide o získavanie nových kontaktov, registrácie do newslettera alebo dokončenie objednávky.

Čo je Form Abandonment?

Form Abandonment nastáva, keď návštevník vašej webovej stránky začne vypĺňať formulár (napríklad registračný, objednávkový alebo kontaktný formulár), ale predtým, ako ho odošle, stránku opustí alebo formulár zavrie. V praxi to znamená, že potenciálny zákazník mal záujem, ale z nejakého dôvodu sa rozhodol nedokončiť proces.

Form Abandonment je dôležitá metrika, pretože môže naznačovať problém buď v samotnom formulári,

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 157: Ako testovať rôzne typy vizuálov v reklame?
SEO na každý deň -??TIP 205: Ako optimalizovať web pre informačné, navigačné a transakčné vyhľadávania?
EM na každý deň -??TIP 206: Ako vytvoriť e-maily pre cross-selling a upselling?
SEO na každý deň -??TIP 206: Ako v GA4 zistiť, na ktoré interné odkazy ľudia najčastejšie klikajú?
GoogleAds na každý deň -??TIP 158: Prečo sledovať vývoj CTR v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 207: Prečo by ste mali zákazníkov občas prekvapiť nečakaným e-mailom?
GoogleAds na každý deň -??TIP 159: Ako efektívne zacieliť reklamy na generáciu Z?
SEO na každý deň -??TIP 207: Prečo je dôležité mať na webe viditeľný kontakt na zákaznícku podporu?
Čo je vizuálny príbeh?
Ako testovať rôzne typy vizuálov v reklame?
Prečo sledovať vývoj CTR v Google Ads?
Ako efektívne zacieliť reklamy na generáciu Z?
Ako optimalizovať web pre informačné, navigačné a transakčné vyhľadávania?
Prečo je dôležité mať na webe viditeľný kontakt na zákaznícku podporu?
Prečo by ste mali zákazníkov občas prekvapiť nečakaným e-mailom?
Ako vytvoriť e-maily pre cross-selling a upselling
SEO na každý deň -??TIP 203: Ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahových sérií?
EM na každý deň -??TIP 204: Ako môže double opt-in (dvojité potvrdenie) zlepšiť kvalitu e-mailového zoznamu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 155: Prečo je dôležité sledovať metriky atribúcie na viacerých zariadeniach?
EM na každý deň -??TIP 205: Prečo je dôležité mať autentického odosielateľa e-mailu?