Suppression List: Čo to je, na čo slúži a ako ho efektívne využiť v e-mail marketingu

 Jedným z najdôležitejších konceptov, ktoré firmy využívajú pri e-mail marketingu a marketingovej automatizácii, je Suppression List. Tento nástroj pomáha udržiavať čistotu e-mailového zoznamu, zabezpečiť lepšiu doručiteľnosť e-mailov a chrániť reputáciu odosielateľa. Prečo je Suppression List taký dôležitý a ako ho správne využívať? Poďme sa na to pozrieť bližšie.

Čo je Suppression List?

Suppression List je zoznam e-mailových adries, na ktoré by vaša firma nemala posielať ďalšie e-maily. Tento zoznam obsahuje adresy, ktoré sa odhlásili z odberu, viedli k hard bounce (t. j. nedoručiteľným e-mailom) alebo ktoré by mohli poškodiť vašu reputáciu odosielateľa (napríklad adresy, ktoré označili vaše e-maily ako spam).

Používanie Suppression Listu je nevyhnutné pre zamedzenie opätovného zasielania e-mailov príjemcom, ktorí o to nemajú záujem, a tým pádom predchádzanie sťažností, blokáciám a penalizáciám od poskytov

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 271: Ako optimalizovať e-maily pre rýchlosť načítania?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 270: Ako používať pravidelné SEO reporty na hodnotenie výkonnosti?
GoogleAds na každý deň -??TIP 223: Ako zvyšovať transparentnosť reklám v Google Ads Transparency Center?
EM na každý deň -??TIP 270: Ako naplánovať reaktivačné e-maily pre neaktívnych odberateľov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 269: Ako využiť časté zákaznícke sťažnosti na tvorbu obsahu pre SEO a LLMO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 222: Ako pripraviť kampane na Google Ads pre Black Friday a Cyber Monday 2025?
GoogleAds na každý deň -??TIP 220: Čo sú optimalizované reklamy v Google Ads a ako fungujú?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 267: Prečo je dôležité optimalizovať obsah pre krátke aj dlhé čitateľské sedenia?
EM na každý deň -??TIP 268: Prečo je dôležité posielať e-maily cez zabezpečené servery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 221: Čo sú dynamické štruktúrované úryvky v Google Ads a kedy sa ich oplatí používať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 268: Ako používať hyperlokálne kľúčové slová pre malé podniky?
EM na každý deň -??TIP 269: Ako využiť humor v e-mail marketingu a kedy môže zvýšiť čitateľnosť?
EM na každý deň -??TIP 266: Ako zahrnúť odporúčania na produkty, ktoré šetria čas do e-mail marketingu?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 265: Ako optimalizovať sekciu „O nás“ pre kľúčové slová?
GoogleAds na každý deň -??TIP 218: Ako zamerať reklamy na B2B segment v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 219: Prečo používať kombináciu obsahových a textových reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 267: Ako písať e-maily s odmenami za interakcie na sociálnych sieťach?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 266: Ako používať odporúčania na produkty pre vyššiu relevantnosť a konverzie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 217: Ako môže Google Ads podporiť SEO a kedy sa oplatí ich kombinovať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 264: Ako používať segmentáciu publika na prispôsobenie SEO stratégie?