User Engagement, alebo zapojenie používateľov, je jednou z najdôležitejších metrík v e-mail marketingu, marketingovej automatizácii a data-driven marketingu. Táto miera interakcie používateľov odhaľuje, ako efektívne komunikujete so svojou cieľovou skupinou a aký je dopad vašich marketingových stratégií.
Čo je User Engagement?
User Engagement označuje mieru zapojenia používateľov do interakcie s vaším obsahom, produktmi alebo službami. V kontexte e-mail marketingu sa zameriava na metriky, ktoré odrážajú, ako príjemcovia reagujú na vaše správy. Medzi tieto metriky patria:
- Miera otvorení (Open Rate): Percento príjemcov, ktorí otvorili váš e-mail.
- Miera kliknutí (Click-Through Rate): Percento príjemcov, ktorí klikli na odkazy v e-maile.
- Doba čítania: Čas, ktorý používateľ strávi čítaním vášho e-mailu.
- Konverzie: Počet akcií vykonaných na základe vášho e-mailu, ako