Win-Back Campaign: Ako získať späť neaktívnych zákazníkov pomocou e-mail marketingu

 Win-Back Campaign je účinný nástroj v rámci e-mail marketingu, ktorý sa zameriava na opätovné zapojenie neaktívnych zákazníkov alebo odberateľov. V dnešnej dobe, keď zákazníci denne dostávajú nespočetné množstvo marketingových správ, môže byť udržanie ich pozornosti výzvou. Win-Back Campaign predstavuje strategický spôsob, ako obnoviť záujem tých, ktorí prestali reagovať na vaše komunikácie, a motivovať ich k opätovnej interakcii s vašou značkou.

Čo je Win-Back Campaign?

Win-Back Campaign je séria personalizovaných a cielených e-mailov, ktoré majú za cieľ získať späť zákazníkov, ktorí sa stali neaktívnymi. Neaktívny zákazník môže byť definovaný rôznymi spôsobmi v závislosti od typu podnikania – môže to byť zákazník, ktorý neotvoril e-mail za posledných šesť mesiacov, alebo ten, kto neuskutočnil nákup v určitom časovom období.

Kampaň sa zameriava na pripomenutie hodnoty vašich produktov alebo služieb, vzbudenie záujmu a podporu k akcii, ako je otvorenie e-ma

Vložil:

Dátum:

1. 1. 2025 07:27

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 271: Ako optimalizovať e-maily pre rýchlosť načítania?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 270: Ako používať pravidelné SEO reporty na hodnotenie výkonnosti?
GoogleAds na každý deň -??TIP 223: Ako zvyšovať transparentnosť reklám v Google Ads Transparency Center?
EM na každý deň -??TIP 270: Ako naplánovať reaktivačné e-maily pre neaktívnych odberateľov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 269: Ako využiť časté zákaznícke sťažnosti na tvorbu obsahu pre SEO a LLMO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 222: Ako pripraviť kampane na Google Ads pre Black Friday a Cyber Monday 2025?
GoogleAds na každý deň -??TIP 220: Čo sú optimalizované reklamy v Google Ads a ako fungujú?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 267: Prečo je dôležité optimalizovať obsah pre krátke aj dlhé čitateľské sedenia?
EM na každý deň -??TIP 268: Prečo je dôležité posielať e-maily cez zabezpečené servery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 221: Čo sú dynamické štruktúrované úryvky v Google Ads a kedy sa ich oplatí používať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 268: Ako používať hyperlokálne kľúčové slová pre malé podniky?
EM na každý deň -??TIP 269: Ako využiť humor v e-mail marketingu a kedy môže zvýšiť čitateľnosť?
EM na každý deň -??TIP 266: Ako zahrnúť odporúčania na produkty, ktoré šetria čas do e-mail marketingu?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 265: Ako optimalizovať sekciu „O nás“ pre kľúčové slová?
GoogleAds na každý deň -??TIP 218: Ako zamerať reklamy na B2B segment v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 219: Prečo používať kombináciu obsahových a textových reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 267: Ako písať e-maily s odmenami za interakcie na sociálnych sieťach?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 266: Ako používať odporúčania na produkty pre vyššiu relevantnosť a konverzie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 217: Ako môže Google Ads podporiť SEO a kedy sa oplatí ich kombinovať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 264: Ako používať segmentáciu publika na prispôsobenie SEO stratégie?