SEO na každý deň - ??TIP 21: Ako vytvoriť XML sitemap a odoslať ju Googlu?

 XML sitemap je dôležitý nástroj na zlepšenie indexácie vašej webstránky vo vyhľadávačoch. Tu je stručný postup, ako ju vytvoriť a odoslať Googlu:

  1. Vytvorte XML sitemap:
    Použite nástroje ako Yoast SEO (pre WordPress), Screaming Frog, alebo online generátory (napr. XML-Sitemaps.com) na vytvorenie súboru sitemap.xml. Uistite sa, že obsahuje odkazy na všetky dôležité stránky vášho webu.

  2. Nahrajte súbor na server:
    Uložte súbor sitemap.xml do koreňového adresára vašej webstránky (napr. www.vasadomena.sk/sitemap.xml).

  3. Odošlite ju Googlu cez Google Search Console:

Vložil:

Dátum:

4. 1. 2025 10:02

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň - ??TIP 21: Ako integrovať e-mail marketing s vaším CRM?
Ako písať predmety e-mailov, ktoré musia byť otvorené?
SEO na každý deň - ??TIP 22: Význam kanonických odkazov pre elimináciu duplikátov.
EM na každý deň - ??TIP 22: Prečo je dobré posielať testovacie e-maily?
SEO na steroidoch: Maximálne využitie on-page faktorov
Universal Analytics vs. GA4: Čo sa zmenilo a ako to ovplyvní váš biznis
SEO na každý deň - ??TIP 23: CTR: Ako ho zvýšiť pomocou lepších meta popisov?
EM na každý deň - ??TIP 23: Dôležitosť testovania predmetov e-mailov.
SEO na každý deň - ??TIP 24: Ako optimalizovať blogové články na vyššie pozície?
Prečo je CRO nevyhnutné pre váš úspech v e-commerce?
EM na každý deň - ??TIP 24: Ako sledovať výkonnosť e-mailových kampaní?
Uplift Modeling: Ako maximalizovať efektivitu marketingových kampaní
Tagging v e-mail marketingu, marketingovej automatizácii a data-driven marketingu
Transactional SMS: Čo to je a prečo sú dôležité pre váš marketing?
Time-Sensitive Offer: Ako využiť časovo obmedzené ponuky v e-mail marketingu a automatizácii
Template – základ úspešného e-mail marketingu
Text Email: Jednoduchý nástroj s veľkým potenciálom
Split Testing: Kľúč k efektívnejšiemu e-mail marketingu a rozhodovaniu založenému na dátach
Spam Trap: Čo to je, ako funguje a prečo si na ňu dávať pozor?
Sender Reputation: Kľúč k úspešnej e-mailovej kampani