SEO FAQ: 26. Ako optimalizovať web pre miestne SEO?

Zamerajte sa na lokalizované kľúčové slová, aktualizujte firemné údaje a registrujte sa v lokálnych katalógoch

Miestne SEO (local SEO) je nevyhnutné pre firmy, ktoré pôsobia v konkrétnej lokalite – ako napríklad reštaurácie, kaderníctva, realitné kancelárie, či lokálne obchody. Cieľom miestneho SEO je zabezpečiť, aby sa váš web a firemné údaje zobrazovali používateľom, ktorí hľadajú služby alebo produkty vo vašom okolí. Ak niekto zadá do Googlu „zubár Bratislava“, chceme, aby sa vaša ordinácia zobrazila medzi prvými výsledkami. Ako to dosiahnuť?

1. Zamerajte sa na lokalizované kľúčové slová

Základom úspešnej miestnej optimalizácie sú kľúčové slová, ktoré obsahujú lokalitu. Namiesto všeobecného výrazu „realitná kancelária“ použite „r

Vložil:

Dátum:

28. 3. 2025 09:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 215: Ako zahrnúť do e-mailu sekciu „What’s next“ (Na čo sa môžete tešiť nabudúce)?
SEO na každý deň -??TIP 214: Prečo je dôležité sledovať pozície konkurencie v organickom vyhľadávaní?
GoogleAds na každý deň -??TIP 166: Ako analyzovať efektívnosť kampaní na základe ROI?
EM na každý deň -??TIP 213: Ako prispôsobiť e-maily jednotlivým fázam nákupného cyklu?
SEO na každý deň -??TIP 212: Prečo je dôležité pravidelne kontrolovať platnosť SSL certifikátu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 164: Čo je optimalizácia návratnosti investície v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 165: Ako analyzovať kampane Google Ads pomocou Google Looker Studio?
SEO na každý deň -??TIP 213: Prečo je dôležité optimalizovať obrázky produktov pre rýchle načítanie?
EM na každý deň -??TIP 213: Ako zahrnúť do e-mailov interaktívne výpočtové nástroje?
EM na každý deň -??TIP 212: Ako testovať dĺžku predmetov e-mailov? Krátke verzus dlhé – čo funguje lepšie?
SEO na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť obsah zameraný na „čo to je“ otázky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 163: Ako zabezpečiť, že vaše Google reklamy sa zobrazujú na relevantných stránkach?
EM na každý deň -??TIP 208: Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?
EM na každý deň -??TIP 209: Ako nastaviť e-mailovú sériu predajného funnelu pre leady?
SEO na každý deň -??TIP 208: Ako vytvoriť obsah, ktorý odpovedá na mikro momenty?
GoogleAds na každý deň -??TIP 160: Ako správne nastaviť geografické vylúčenia pre reklamy v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 161: Ako zlepšiť skóre kvality reklám v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 209: Ako zistím, kedy a ako často Google navštevuje môj web?
EM na každý deň -??TIP 210: Prečo by mal mať každý e-mail aj sekundárnu výzvu na akciu (CTA)?
EM na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť e-mail s odporúčaním obsahu na základe aktivity?