Udalosti sú základom pre správne vyhodnocovanie kampaní. Nestačí však sledovať len nákupy. Zvážte aj udalosti ako pridanie do košíka, zobrazenie detailu produktu či spustenie videa. Všetky tieto akcie pomáhajú lepšie pochopiť správanie zákazníkov.
Ak používate Google Tag Manager, nastavovanie je flexibilnejšie – nemusíte zasahovať do kódu stránky. Uistite sa však, že udalosti odosielate aj do Google Ads (nielen do GA4). Mnoho e-shopov robí tú chybu, že si ich sleduje len v Analytics a do Ads nič neposiela.
Zvážte, ktoré udalosti majú pre vašu značku najväčší význam. Nie každé kliknutie je dôležité, ale ignorovať mikrokonverzie sa často nevypláca. Pomáhajú optimalizácii aj remarketingu.
Používate automatické stratégie ponúk? O to viac potrebujete spoľahlivé a kvalitné dáta. Bez nich systém nevie, čo má optimalizovať. Máte správne nastavené ud