GoogleAds na každý deň -??TIP 99: Aký je rozdiel medzi vyhľadávacou a obsahovou sieťou?

Vyhľadávacia sieť zobrazuje reklamy v momente, keď niekto aktívne hľadá konkrétny produkt alebo službu – napríklad na Googli. V tomto priestore oslovujete ľudí s jasným zámerom kúpy alebo získania informácií.

Naopak, obsahová sieť funguje na princípe zobrazovania bannerov či responzívnych reklám na rôznych weboch, YouTube alebo v aplikáciách. Cieľom je zasiahnuť publikum skôr pasívne – napríklad remarketingom alebo budovaním povedomia o značke.

Rozdiel je aj v úmysle používateľa. Kým vo vyhľadávaní ide o „pull“ prístup – používateľ si niečo hľadá a reklama sa mu zobrazí ako odpoveď, v obsahovej sieti ide o „push“ stratégiu – reklama ho zasiahne tam, kde práve je.

Pri e-shope má zmysel využívať oba typy, ale s jasne oddelenými cieľmi, rozpočtom a hodnotením výkonnosti.

Vložil:

Dátum:

7. 5. 2025 15:13

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 147: Ako zahrnúť do emailov sekciu „Čo hovoria o nás médiá“?
SEO na každý deň -??TIP 147: Prečo je dôležité používať prepojenia medzi sekciami v dlhých článkoch?
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?
EM na každý deň -??TIP 139: Ako zahrnúť odporúčania na produkty na základe recenzií?
SEO na každý deň -??TIP 139: Prečo používať nástroje na sledovanie výpadkov stránok?
GoogleAds na každý deň -??TIP 91: Ako cieliť reklamy na konkrétne miesta pomocou geolokácie v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 140: Ako pripraviť personalizované e-maily so súkromnými zľavami?
SEO na každý deň -??TIP 140: Ako optimalizovať obsah pre viac jazykov? Prekladajte, ale hlavne lokalizujte
GoogleAds na každý deň -??TIP 92: Ako využiť historické dáta pri optimalizácii reklamných kreatív?
SEO na každý deň -??TIP 141: Ako merať návratnosť investícií do SEO? Stačí správne nastaviť analytiku.
EM na každý deň -??TIP 141: Ako môžu interaktívne návody v e-maile pomôcť zákazníkom pri výbere?
GoogleAds na každý deň -??TIP 93: Ako na A/B testovanie v Google Ads? Čo má zmysel testovať?
GoogleAds na každý deň -??TIP 94: Prečo sa kampane Performance Max nevyplácajú hneď?
EM na každý deň -??TIP 142: Ako posielať e-maily s „minútovými tipmi“? Dajte radu, ktorá nezaberie viac než chvíľu
SEO na každý deň -??TIP 142: Ako používať popisy obrázkov na zvýšenie viditeľnosti vo vyhľadávačoch?
EM na každý deň -??TIP 143: Ako zahrnúť do e-mailu krátke video?
GoogleAds na každý deň -??TIP 95: Ako nastaviť sledovanie udalostí v Google Ads? Oplatí sa spoliehať len na konverzie?
SEO na každý deň -??TIP 143: Ako používať históriu vyhľadávania zákazníkov na vytváranie obsahu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 96: Prepojte Google Ads s Google Analytics 4
SEO na každý deň -??TIP 144: Ako používať prediktívne dáta na prispôsobenie obsahu?