SEO na každý deň -??TIP 160: Ako zistiť, ktoré stránky majú nízke CTR cez Google Search Console?

Google Search Console umožňuje zistiť, ktoré podstránky síce získavajú zobrazenia vo výsledkoch vyhľadávania, ale len málo ľudí na ne kliká. Ide o tzv. <

Vložil:

Dátum:

22. 5. 2025 18:15

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 156: Ako pridať odpočítavacie časovače do e-mailov – funguje to vôbec?
SEO na každý deň -??TIP 156: Ako môžu interaktívne prvky pomôcť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 108: Ako používať geografické prispôsobenie ponúk?
EM na každý deň -??TIP 157: Ako môžu gamifikované CTA zlepšiť výsledky e-mailov?
SEO na každý deň -??TIP 157: Ako tvoriť obsah pre mikro-momenty rozhodovania?
GoogleAds na každý deň -??TIP 109: Prečo používať časovo obmedzené ponuky v reklamách?
Emailmarketing FAQ 14: Čo má obsahovať kvalitný newsletter?
GoogleAds na každý deň -??TIP 110: Ako fungujú lokálne služby v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 158: Ako správne nastaviť canonical tagy pri duplicitnom obsahu?
EM na každý deň -??TIP 158: Ako zapojiť odberateľov pomocou interaktívnych prvkov v e-maile?
Emailmarketing FAQ 15: Má zmysel do emailov pridávať obrázky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 111: Ako zamerať publikum pomocou záujmov?
SEO na každý deň -??TIP 159: Ako zorganizovať obsah do tématických klastrov?
EM na každý deň -??TIP 159: Ako rozdeliť odberateľov podľa ich životného cyklu?
EM na každý deň -??TIP 160: Ako otestovať predmet e-mailu tak, aby ste zistili, ktorý funguje lepšie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 112: Prečo používať kontextové reklamy v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 113: Ako používať náhľady reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 161: Zaujme prvý riadok vášho e-mailu?
SEO na každý deň -??TIP 161: Prečo sledovať výkonnosť stránky na rôznych zariadeniach?
EM na každý deň -??TIP 162: Ako využiť personalizované odporúčania produktov v e-mailoch?