GoogleAds na každý deň -??TIP 111: Ako zamerať publikum pomocou záujmov?

Záujmové publiká vhodné najmä vo fáze budovania povedomia. V Google Ads ich nájdete pod názvami ako "vlastné záujmy", "podľa nákupných úmyslov" alebo

Vložil:

Dátum:

22. 5. 2025 18:15

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 156: Ako pridať odpočítavacie časovače do e-mailov – funguje to vôbec?
SEO na každý deň -??TIP 156: Ako môžu interaktívne prvky pomôcť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 108: Ako používať geografické prispôsobenie ponúk?
EM na každý deň -??TIP 157: Ako môžu gamifikované CTA zlepšiť výsledky e-mailov?
SEO na každý deň -??TIP 157: Ako tvoriť obsah pre mikro-momenty rozhodovania?
GoogleAds na každý deň -??TIP 109: Prečo používať časovo obmedzené ponuky v reklamách?
Emailmarketing FAQ 14: Čo má obsahovať kvalitný newsletter?
GoogleAds na každý deň -??TIP 110: Ako fungujú lokálne služby v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 158: Ako správne nastaviť canonical tagy pri duplicitnom obsahu?
EM na každý deň -??TIP 158: Ako zapojiť odberateľov pomocou interaktívnych prvkov v e-maile?
Emailmarketing FAQ 15: Má zmysel do emailov pridávať obrázky?
SEO na každý deň -??TIP 159: Ako zorganizovať obsah do tématických klastrov?
EM na každý deň -??TIP 159: Ako rozdeliť odberateľov podľa ich životného cyklu?
SEO na každý deň -??TIP 160: Ako zistiť, ktoré stránky majú nízke CTR cez Google Search Console?
EM na každý deň -??TIP 160: Ako otestovať predmet e-mailu tak, aby ste zistili, ktorý funguje lepšie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 112: Prečo používať kontextové reklamy v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 113: Ako používať náhľady reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 161: Zaujme prvý riadok vášho e-mailu?
SEO na každý deň -??TIP 161: Prečo sledovať výkonnosť stránky na rôznych zariadeniach?
EM na každý deň -??TIP 162: Ako využiť personalizované odporúčania produktov v e-mailoch?