GoogleAds na každý deň -TIP 152: Prečo analyzovať výkonnosť podľa času zobrazenia reklám v Google Ads?

Nie všetky hodiny a dni v týždni majú rovnakú výkonnosť. Reklamy môžu dosahovať výrazne lepšie výsledky v určitých časoch dňa – napríklad ráno, počas obednej prestávky alebo večer po práci. Závisí to od správania zákazníkov, typu produktu aj fázy rozhodovania.

Analýza výkonu podľa času zobrazenia reklám (tzv. "dayparting") umožňuje zistiť, kedy sú kampane najziskovejšie a kedy naopak dochádza k zbytočnému míňaniu rozpočtu. V Google Ads je možné tieto dáta filtrovať a následne prispôsobiť cenové ponuky alebo úplne vylúčiť nevýkonné časy.

Ak sa reklamy zobrazujú v časoch, keď je záujem nízky, klesá nielen návratnosť investície, ale aj celková efektivita kampane. Pravidelná analýza časového výkonu patrí k jednoduchým, no mimoriadne účinným krokom optimalizácie.

V agentúre Consultee odporúčame túto metriku sledovať aspoň raz mesa

Vložil:

Dátum:

1. 7. 2025 14:21

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 271: Ako optimalizovať e-maily pre rýchlosť načítania?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 270: Ako používať pravidelné SEO reporty na hodnotenie výkonnosti?
GoogleAds na každý deň -??TIP 223: Ako zvyšovať transparentnosť reklám v Google Ads Transparency Center?
EM na každý deň -??TIP 270: Ako naplánovať reaktivačné e-maily pre neaktívnych odberateľov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 269: Ako využiť časté zákaznícke sťažnosti na tvorbu obsahu pre SEO a LLMO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 222: Ako pripraviť kampane na Google Ads pre Black Friday a Cyber Monday 2025?
GoogleAds na každý deň -??TIP 220: Čo sú optimalizované reklamy v Google Ads a ako fungujú?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 267: Prečo je dôležité optimalizovať obsah pre krátke aj dlhé čitateľské sedenia?
EM na každý deň -??TIP 268: Prečo je dôležité posielať e-maily cez zabezpečené servery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 221: Čo sú dynamické štruktúrované úryvky v Google Ads a kedy sa ich oplatí používať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 268: Ako používať hyperlokálne kľúčové slová pre malé podniky?
EM na každý deň -??TIP 269: Ako využiť humor v e-mail marketingu a kedy môže zvýšiť čitateľnosť?
EM na každý deň -??TIP 266: Ako zahrnúť odporúčania na produkty, ktoré šetria čas do e-mail marketingu?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 265: Ako optimalizovať sekciu „O nás“ pre kľúčové slová?
GoogleAds na každý deň -??TIP 218: Ako zamerať reklamy na B2B segment v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 219: Prečo používať kombináciu obsahových a textových reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 267: Ako písať e-maily s odmenami za interakcie na sociálnych sieťach?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 266: Ako používať odporúčania na produkty pre vyššiu relevantnosť a konverzie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 217: Ako môže Google Ads podporiť SEO a kedy sa oplatí ich kombinovať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 264: Ako používať segmentáciu publika na prispôsobenie SEO stratégie?