EM na každý deň -??TIP 204: Ako môže double opt-in (dvojité potvrdenie) zlepšiť kvalitu e-mailového zoznamu?

Double opt-in (dvojité potvrdenie) je overený spôsob, ako získať len tých odberateľov, ktorí majú skutočný záujem o vaše e-maily. Po vyplnení formulára systém automaticky odošle potvrdzovací e-mail s odkazom, ktorý je potrebné kliknutím potvrdiť. Až po tomto kroku sa adresa uloží do databázy.

Takýmto spôsobom sa vyhnete neexistujúcim adresám, preklepom a falošným registráciám. Výsledkom je kvalitnejší zoznam s aktívnymi kontaktmi, ktoré majú vyššiu pravdepodobnosť otvorenia a kliknutia na e-maily. Z dlhodobého hľadiska to znamená lepšie výsledky a nižšie náklady.

Double opt-in tiež zvyšuje reputáciu odosielateľa. Ak máte menej odhlásení, sťažností a problémov s doručovaním, vaša doména bude považovaná za dôveryhodnú. E-maily sa tak častejšie dostanú do hlavnej doručenej pošty a nie do spamu.

V

Vložil:

Dátum:

5. 7. 2025 15:18

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
Ako vytvoriť e-maily pre cross-selling a upselling
SEO na každý deň -??TIP 203: Ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahových sérií?
GoogleAds na každý deň -??TIP 155: Prečo je dôležité sledovať metriky atribúcie na viacerých zariadeniach?
EM na každý deň -??TIP 205: Prečo je dôležité mať autentického odosielateľa e-mailu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 156: Ako optimalizovať vstupné stránky pre kampane zamerané na predaj?
SEO na každý deň -??TIP 204: Prečo záleží na správnom rozložení textu a obrázkov na stránke?
GoogleAds na každý deň -??TIP 154: Ako používať kampane typu Discovery na budovanie povedomia o značke?
EM na každý deň -??TIP 203: Ako vytvárať e-maily so špeciálnymi ponukami len pre odberateľov?
SEO na každý deň -??TIP 202: Ako využiť Google Trends na tvorbu obsahu, ktorý ľudí naozaj zaujíma?
GoogleAds na každý deň -??TIP 152: Prečo analyzovať výkonnosť podľa času zobrazenia reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 201: Ako zaradiť ekologický obsah do e-mailov a ukázať, že vám záleží na planéte?
SEO na každý deň -??TIP 200: Prečo sa oplatí sledovať, ako často konkurencia aktualizuje svoj obsah?
Emailmarketing FAQ 27: Preco je dôlezité čistiť databázu kontaktov?
Search Everywhere Optimization: Budúcnosť SEO nie je len v Googli
GoogleAds na každý deň -??TIP 153: Ako efektívne používať rozšírenia o podstránky v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 202: Ako posielať e-maily s?novinkami na budúci mesiac?
SEO na každý deň -??TIP 201: Ako používať vizuálne príbehy (storytelling), aby ľudia zostali na stránke dlhšie?
GoogleAds na každý deň -TIP 149: Ako analyzovať históriu cien CPC v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -TIP 150: Prečo prispôsobiť kľúčové slová pre mobilné vyhľadávania?
GoogleAds na každý deň -TIP 151: Ako správne kombinovať Google Ads a e-mail marketing?