SEO na každý deň -TIP 207: Prečo je dôležité mať na webe viditeľný kontakt na zákaznícku podporu?

Zákazník, ktorý hľadá informácie alebo má problém, nechce pátrať, kde vás môže kontaktovať. Ak je kontakt na zákaznícku podporu jasne a viditeľne umiestnený, posilňuje to dôveryhodnosť webu aj spokojnosť návštevníka. Dáva mu to pocit istoty, že za e-shopom stoja reálni ľudia, ktorí sú pripravení pomôcť.

Z pohľadu optimalizácie pre vyhľadávače (SEO) ide zároveň o signál kvality. Google sleduje, ako používateľ pracuje s webom. Ak rýchlo nájde, čo potrebuje, nezmätkuje, neodchádza. Viditeľný kontakt môže tiež prispieť k pozitívnemu hodnoteniu E-E-A-T (expertíza, dôveryhodnosť, autorita, skúsenosť), čo je čoraz dôležitejší aspekt pri hodnotení obsahu.

Odporúčame umiestniť kontakt (telefón, email, chat alebo kontaktný formulár) na viditeľné miesto – ideálne do hlavičky alebo do pravého horného rohu. Dobrou praxou je zopakovať kontaktné údaje aj v pätičke alebo na stránke „O nás“. V e-commerce prostredí to nie

Vložil:

Dátum:

7. 7. 2025 16:28

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 271: Ako optimalizovať e-maily pre rýchlosť načítania?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 270: Ako používať pravidelné SEO reporty na hodnotenie výkonnosti?
GoogleAds na každý deň -??TIP 223: Ako zvyšovať transparentnosť reklám v Google Ads Transparency Center?
EM na každý deň -??TIP 270: Ako naplánovať reaktivačné e-maily pre neaktívnych odberateľov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 269: Ako využiť časté zákaznícke sťažnosti na tvorbu obsahu pre SEO a LLMO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 222: Ako pripraviť kampane na Google Ads pre Black Friday a Cyber Monday 2025?
GoogleAds na každý deň -??TIP 220: Čo sú optimalizované reklamy v Google Ads a ako fungujú?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 267: Prečo je dôležité optimalizovať obsah pre krátke aj dlhé čitateľské sedenia?
EM na každý deň -??TIP 268: Prečo je dôležité posielať e-maily cez zabezpečené servery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 221: Čo sú dynamické štruktúrované úryvky v Google Ads a kedy sa ich oplatí používať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 268: Ako používať hyperlokálne kľúčové slová pre malé podniky?
EM na každý deň -??TIP 269: Ako využiť humor v e-mail marketingu a kedy môže zvýšiť čitateľnosť?
EM na každý deň -??TIP 266: Ako zahrnúť odporúčania na produkty, ktoré šetria čas do e-mail marketingu?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 265: Ako optimalizovať sekciu „O nás“ pre kľúčové slová?
GoogleAds na každý deň -??TIP 218: Ako zamerať reklamy na B2B segment v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 219: Prečo používať kombináciu obsahových a textových reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 267: Ako písať e-maily s odmenami za interakcie na sociálnych sieťach?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 266: Ako používať odporúčania na produkty pre vyššiu relevantnosť a konverzie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 217: Ako môže Google Ads podporiť SEO a kedy sa oplatí ich kombinovať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 264: Ako používať segmentáciu publika na prispôsobenie SEO stratégie?