EM na každý deň -TIP 212: Ako testovať dĺžku predmetov e-mailov? Krátke verzus dlhé – čo funguje lepšie?

Dĺžka predmetu e-mailu má zásadný vplyv na to, či si ho príjemca vôbec otvorí. Krátke predmety (do 30 znakov) zvyknú byť efektívne najmä na mobiloch, kde rozhoduje rýchly prvý dojem. Dlhšie predmety (nad 50 znakov) zase umožňujú viac vysvetliť alebo vyvolať zvedavosť. Obe možnosti majú svoje výhody – preto odporúčame testovať.

A/B testovanie predmetov je jednoduchý spôsob, ako zistiť, čo funguje na vašich zákazníkov. Vyberte jednu premennú na test – v tomto prípade dĺžku – a nechajte e-mailingový nástroj (napríklad Ecomail.cz) automaticky rozoslať dve verzie. Výsledky sledujte podľa miery otvorenia (open rate) a ideálne aj podľa následného správania – kliknutí či konverzií.

Testy odporúčame robiť opakovane – čo fungovalo raz, nemusí fungovať vždy. Všímajte si aj typ kampane: ak ide o zľavu alebo výpredaj, krátke a úderné predmety často víťazia

Vložil:

Dátum:

12. 7. 2025 07:13

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 270: Ako naplánovať reaktivačné e-maily pre neaktívnych odberateľov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 269: Ako využiť časté zákaznícke sťažnosti na tvorbu obsahu pre SEO a LLMO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 222: Ako pripraviť kampane na Google Ads pre Black Friday a Cyber Monday 2025?
GoogleAds na každý deň -??TIP 220: Čo sú optimalizované reklamy v Google Ads a ako fungujú?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 267: Prečo je dôležité optimalizovať obsah pre krátke aj dlhé čitateľské sedenia?
EM na každý deň -??TIP 268: Prečo je dôležité posielať e-maily cez zabezpečené servery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 221: Čo sú dynamické štruktúrované úryvky v Google Ads a kedy sa ich oplatí používať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 268: Ako používať hyperlokálne kľúčové slová pre malé podniky?
EM na každý deň -??TIP 269: Ako využiť humor v e-mail marketingu a kedy môže zvýšiť čitateľnosť?
EM na každý deň -??TIP 266: Ako zahrnúť odporúčania na produkty, ktoré šetria čas do e-mail marketingu?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 265: Ako optimalizovať sekciu „O nás“ pre kľúčové slová?
GoogleAds na každý deň -??TIP 218: Ako zamerať reklamy na B2B segment v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 219: Prečo používať kombináciu obsahových a textových reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 267: Ako písať e-maily s odmenami za interakcie na sociálnych sieťach?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 266: Ako používať odporúčania na produkty pre vyššiu relevantnosť a konverzie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 217: Ako môže Google Ads podporiť SEO a kedy sa oplatí ich kombinovať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 264: Ako používať segmentáciu publika na prispôsobenie SEO stratégie?
EM na každý deň -??TIP 265: Ako zahrnúť obsah riešiaci bežné problémy do e-mail marketingu?
EM na každý deň -??TIP 262: Ako vytvoriť e-mailovú sériu „Ako na to“ a prečo je dôležitá?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 261: Ako využiť archivovaný obsah na zvýšenie SEO a LLMO viditeľnosti?