EM na každý deň -TIP 213: Ako prispôsobiť e-maily jednotlivým fázam nákupného cyklu?

 Efektívna e-mailová komunikácia nie je len o zaslaní jednej správy všetkým. Zákazník v rôznych fázach nákupného rozhodovania očakáva iný obsah. Prispôsobením e-mailov fáze, v ktorej sa práve nachádza, sa zvyšuje nielen ich otvorenosť, ale najmä schopnosť presvedčiť.

V úvode – keď zákazník len objavuje značku – fungujú najlepšie inšpiratívne a vzdelávacie e-maily. Predstavte hodnoty, benefity a dôvody, prečo by sa mal o vašu ponuku zaujímať. V ďalšej fáze, keď už zvažuje nákup, oslovte ho porovnaním produktov, príkladmi využitia a recenziami. Po nákupe zas motivujte k opakovanej objednávke – odporučte doplnkový produkt, pošlite návod alebo zľavu na ďalší nákup.

V agentúre Consultee nastavujeme automatizácie, ktoré tieto fázy rozpoznajú a podľa toho automaticky odosielajú e-maily na mieru. Vďaka to

Vložil:

Dátum:

14. 7. 2025 14:37

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 270: Ako naplánovať reaktivačné e-maily pre neaktívnych odberateľov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 269: Ako využiť časté zákaznícke sťažnosti na tvorbu obsahu pre SEO a LLMO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 222: Ako pripraviť kampane na Google Ads pre Black Friday a Cyber Monday 2025?
GoogleAds na každý deň -??TIP 220: Čo sú optimalizované reklamy v Google Ads a ako fungujú?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 267: Prečo je dôležité optimalizovať obsah pre krátke aj dlhé čitateľské sedenia?
EM na každý deň -??TIP 268: Prečo je dôležité posielať e-maily cez zabezpečené servery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 221: Čo sú dynamické štruktúrované úryvky v Google Ads a kedy sa ich oplatí používať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 268: Ako používať hyperlokálne kľúčové slová pre malé podniky?
EM na každý deň -??TIP 269: Ako využiť humor v e-mail marketingu a kedy môže zvýšiť čitateľnosť?
EM na každý deň -??TIP 266: Ako zahrnúť odporúčania na produkty, ktoré šetria čas do e-mail marketingu?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 265: Ako optimalizovať sekciu „O nás“ pre kľúčové slová?
GoogleAds na každý deň -??TIP 218: Ako zamerať reklamy na B2B segment v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 219: Prečo používať kombináciu obsahových a textových reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 267: Ako písať e-maily s odmenami za interakcie na sociálnych sieťach?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 266: Ako používať odporúčania na produkty pre vyššiu relevantnosť a konverzie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 217: Ako môže Google Ads podporiť SEO a kedy sa oplatí ich kombinovať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 264: Ako používať segmentáciu publika na prispôsobenie SEO stratégie?
EM na každý deň -??TIP 265: Ako zahrnúť obsah riešiaci bežné problémy do e-mail marketingu?
EM na každý deň -??TIP 262: Ako vytvoriť e-mailovú sériu „Ako na to“ a prečo je dôležitá?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 261: Ako využiť archivovaný obsah na zvýšenie SEO a LLMO viditeľnosti?