EM na každý deň -TIP 219: Ako zahrnúť štatistiky o úspešnosti produktov do e-mailov?

Zákazníci veria číslam. Štatistiky o predaji, hodnoteniach alebo spokojnosti zákazníkov vedia posilniť dôveru v ponúkané produkty. Ak máte dáta, ktoré ukazujú, že sa váš produkt predáva najviac vo svojej kategórii, získal najvyššie hodnotenie alebo ho odporúča veľké percento zákazníkov, využite ich vo svojich e-mailoch.

Do predmetu alebo úvodu e-mailu pokojne zakomponujte vetu ako napríklad: „Viac ako 5 000 spokojných zákazníkov“ alebo „TOP produkt mesiaca podľa recenzií“. Takéto informácie priťahujú pozornosť a podporujú rozhodnutie nakúpiť. Dbajte však na to, aby boli údaje pravdivé a aktuálne.

Najlepšie fungujú štatistiky vo vizuálnej podobe – grafy, ikony alebo prehľadné bloky. Odporúčame testovať ich umiestnenie v rámci obsahu. V niektorých prípadoch sa oplatí zaradiť štatistický dôkaz hneď za CTA tlačidlo ako podporný prvok.

Vložil:

Dátum:

18. 7. 2025 19:31

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 270: Ako naplánovať reaktivačné e-maily pre neaktívnych odberateľov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 269: Ako využiť časté zákaznícke sťažnosti na tvorbu obsahu pre SEO a LLMO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 222: Ako pripraviť kampane na Google Ads pre Black Friday a Cyber Monday 2025?
GoogleAds na každý deň -??TIP 220: Čo sú optimalizované reklamy v Google Ads a ako fungujú?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 267: Prečo je dôležité optimalizovať obsah pre krátke aj dlhé čitateľské sedenia?
EM na každý deň -??TIP 268: Prečo je dôležité posielať e-maily cez zabezpečené servery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 221: Čo sú dynamické štruktúrované úryvky v Google Ads a kedy sa ich oplatí používať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 268: Ako používať hyperlokálne kľúčové slová pre malé podniky?
EM na každý deň -??TIP 269: Ako využiť humor v e-mail marketingu a kedy môže zvýšiť čitateľnosť?
EM na každý deň -??TIP 266: Ako zahrnúť odporúčania na produkty, ktoré šetria čas do e-mail marketingu?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 265: Ako optimalizovať sekciu „O nás“ pre kľúčové slová?
GoogleAds na každý deň -??TIP 218: Ako zamerať reklamy na B2B segment v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 219: Prečo používať kombináciu obsahových a textových reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 267: Ako písať e-maily s odmenami za interakcie na sociálnych sieťach?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 266: Ako používať odporúčania na produkty pre vyššiu relevantnosť a konverzie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 217: Ako môže Google Ads podporiť SEO a kedy sa oplatí ich kombinovať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 264: Ako používať segmentáciu publika na prispôsobenie SEO stratégie?
EM na každý deň -??TIP 265: Ako zahrnúť obsah riešiaci bežné problémy do e-mail marketingu?
EM na každý deň -??TIP 262: Ako vytvoriť e-mailovú sériu „Ako na to“ a prečo je dôležitá?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 261: Ako využiť archivovaný obsah na zvýšenie SEO a LLMO viditeľnosti?