EM na každý deň -??TIP 219: Ako zahrnúť štatistiky o úspešnosti produktov do e-mailov?

Zákazníci veria číslam. Štatistiky o predaji, hodnoteniach alebo spokojnosti zákazníkov vedia posilniť dôveru v ponúkané produkty. Ak máte dáta, ktoré ukazujú, že sa váš produkt predáva najviac vo svojej kategórii, získal najvyššie hodnotenie alebo ho odporúča veľké percento zákazníkov, využite ich vo svojich e-mailoch.

Do predmetu alebo úvodu e-mailu pokojne zakomponujte vetu ako napríklad: „Viac ako 5 000 spokojných zákazníkov“ alebo „TOP produkt mesiaca podľa recenzií“. Takéto informácie priťahujú pozornosť a podporujú rozhodnutie nakúpiť. Dbajte však na to, aby boli údaje pravdivé a aktuálne.

Najlepšie fungujú štatistiky vo vizuálnej podobe – grafy, ikony alebo prehľadné bloky. Odporúčame testovať ich umiestnenie v rámci obsahu. V niektorých prípadoch sa oplatí zaradiť štatistický dôkaz hneď za CTA tlačidlo ako podporný prvok.

Vložil:

Dátum:

18. 7. 2025 19:31

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
SEO na každý deň -??TIP 217: Prečo je dôležité mať správne nastavený lazy loading pre obrázky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 170: Prečo pravidelne kontrolovať výkonnosť kľúčových slov v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 169: Ako využívať kľúčové slová s geografickým odkazom v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 217: Ako recyklovať starší obsah a zlepšiť tak SEO?
EM na každý deň -??TIP 218: Prečo by mali mať e-maily konzistentnú vizuálnu identitu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 167: Ako analyzovať efektivitu geografického cielenia v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 215: Ako optimalizovať CLS (Cumulative Layout Shift) a zlepšiť zážitok z načítania stránky?
EM na každý deň -??TIP 216: Ako zahrnúť odkazy na najčítanejšie blogy do e-mailu a zvýšiť návštevnosť webu?
EM na každý deň -??TIP 217: Ako môžu štatistiky pomôcť budovať dôveryhodnosť v e-mail marketingu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 168: Prečo testovať rôzne formáty pre rovnaké posolstvo?
SEO na každý deň -??TIP 216: Prečo by mal mať váš web sekciu noviniek?
Ako optimalizovať CLS (Cumulative Layout Shift) a zlepšiť zážitok z načítania stránky?
EM na každý deň -??TIP 215: Ako zahrnúť do e-mailu sekciu „What’s next“ (Na čo sa môžete tešiť nabudúce)?
SEO na každý deň -??TIP 214: Prečo je dôležité sledovať pozície konkurencie v organickom vyhľadávaní?
GoogleAds na každý deň -??TIP 166: Ako analyzovať efektívnosť kampaní na základe ROI?
EM na každý deň -??TIP 213: Ako prispôsobiť e-maily jednotlivým fázam nákupného cyklu?
SEO na každý deň -??TIP 212: Prečo je dôležité pravidelne kontrolovať platnosť SSL certifikátu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 164: Čo je optimalizácia návratnosti investície v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 165: Ako analyzovať kampane Google Ads pomocou Google Looker Studio?
SEO na každý deň -??TIP 213: Prečo je dôležité optimalizovať obrázky produktov pre rýchle načítanie?