Zákazníci veria číslam. Štatistiky o predaji, hodnoteniach alebo spokojnosti zákazníkov vedia posilniť dôveru v ponúkané produkty. Ak máte dáta, ktoré ukazujú, že sa váš produkt predáva najviac vo svojej kategórii, získal najvyššie hodnotenie alebo ho odporúča veľké percento zákazníkov, využite ich vo svojich e-mailoch.
Do predmetu alebo úvodu e-mailu pokojne zakomponujte vetu ako napríklad: „Viac ako 5 000 spokojných zákazníkov“ alebo „TOP produkt mesiaca podľa recenzií“. Takéto informácie priťahujú pozornosť a podporujú rozhodnutie nakúpiť. Dbajte však na to, aby boli údaje pravdivé a aktuálne.
Najlepšie fungujú štatistiky vo vizuálnej podobe – grafy, ikony alebo prehľadné bloky. Odporúčame testovať ich umiestnenie v rámci obsahu. V niektorých prípadoch sa oplatí zaradiť štatistický dôkaz hneď za CTA tlačidlo ako podporný prvok.