EM na každý deň -??TIP 303: Ako písať predmety e-mailov s naliehavým tónom, ktoré zvýšia mieru otvorenia?

 Predmet e-mailu rozhoduje o tom, či príjemca správu vôbec otvorí. Ak pôsobí naliehavo, vytvára pocit, že treba konať hneď – nie „niekedy neskôr“. Takýto tón dokáže zvýšiť mieru otvorenia (open rate) aj o desiatky percent, ak je použitý správne.

Používajte výrazy, ktoré v príjemcovi vyvolajú dojem obmedzeného času alebo dostupnosti. Napríklad:
?? „Posledná šanca objednať dnes“
?? „Nezmeškajte doručenie do Vianoc“
?? „Len do polnoci: zľava 25 %“

Účinnosť naliehavosti však závisí od dôvery. Ak napíšete „len dnes“ a ponuka platí týždeň, efekt sa rýchlo stratí. Naliehavý tón má fungovať ako

Vložil:

Dátum:

15. 10. 2025 09:39

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 252: Ako zamerať reklamy na konkrétne demografické skupiny?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 300: Ako používať mikrointerakcie, aby váš web viac zapájal používateľov?
EM na každý deň -??TIP 299: Ako použiť automatizované ďakovné e-maily, aby prinášali viac než len vďaku?
GoogleAds na každý deň -??TIP 253: Prečo používať emotívne texty v Google Ads reklamách a ako zvyšujú výkon kampaní?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 301: Prečo je dôležité mať SSL certifikát aj pre web bez e-shopu?
EM na každý deň -??TIP 300: Ako využiť gamifikáciu v e-mail marketingu, aby sa zákazníci viac zapájali?
EM na každý deň -??TIP 301: Ako pridať sekciu „Tip na tento týždeň“ do e-mailu a prečo to zvýši zapojenie čitateľov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 254: Prečo pravidelne kontrolovať odporúčania Google Ads a nezapínať automatické úpravy?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 302: Ako prispôsobiť obsah pre hĺbkové vyhľadávania?
GoogleAds na každý deň -??TIP 255: Ako optimalizovať kampane pre lokálne udalosti v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 302: Ako vytvoriť e-maily zamerané na obnovenie predplatného?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 303: Prečo je dôležité mať alternatívne texty (alt texty) pre všetky médiá na webe?
GoogleAds na každý deň -??TIP 256: Ako optimalizovať texty reklám pre seniorov, aby prinášali výsledky?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 304: Ako používať trendové hashtagy na zvýšenie viditeľnosti obsahu?
EM na každý deň -??TIP 304: Ako využiť historické dáta na plánovanie budúcich e-mailových kampaní?
GoogleAds na každý deň -??TIP 257: Prečo sledovať výkonnosť kampaní v reálnom čase?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 305: Ako optimalizovať obsah pre B2B vyhľadávanie?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 306: Ako optimalizovať kontaktné stránky pre vyhľadávače?
EM na každý deň -??TIP 305: Ako posielať e-maily so zoznamom odporúčaní?
GoogleAds na každý deň -??TIP 258: Ako cieliť reklamy na mileniálov a generáciu Z efektívne?