E-maily nemusia vždy predávať. Niekedy majú omnoho väčšiu silu – budovať komunitu okolo značky. Ak zákazníci cítia, že sú jej súčasťou, ich lojalita aj ochota zdieľať skúsenosti rastú prirodzene.
Začnite tým, že do komunikácie zaradíte e-maily zamerané na zapojenie komunity – pozvánky na spoločné výzvy, ankety, príbehy zákazníkov či odporúčania produktov od reálnych ľudí. Tieto správy by nemali pôsobiť ako reklama, ale ako rozhovor medzi značkou a jej fanúšikmi.
Využívajte aj jednoduché CTA (Call to Action): „Podeľte sa o svoj tip“, „Pošlite nám fotku“, „Hlasujte o novinke“. Každá reakcia posilňuje vzťah medzi značkou a publikom. Takéto e-maily často prinášajú dlhodobý efekt – opakované nákupy, viac recenzií a pozitívne zmienky na sociálnych sieťach.
??