Prejavte vďačnosť a posilnite vzťah so zákazníkom.
„Ďakujeme za váš nákup“ je viac než len fráza. Je to prvý krok k budovaniu dlhodobého vzťahu so zákazníkom. Personalizovaný ďakovný e-mail po nákupe by nemal byť len automatickou odpoveďou systému, ale príjemnou a ľudskou správou, ktorá potvrdí správne rozhodnutie nakúpiť práve u vás.
Uveďte konkrétny produkt, poďakujte menom, ponúknite tip, ako ho využiť, alebo odporúčajte súvisiaci doplnok. E-mail pôsobí oveľa úprimnejšie, keď odkazuje na reálnu skúsenosť zákazníka – napríklad: „Veríme, že si nový difuzér zamilujete. Tu je pár tipov, ako z neho vyťažiť maximum.“
Najlepšie výsledky prináša kombinácia personalizácie a načasovania. Odošlite ďakovný e-mail krátko po potvrdení objednávky – keď je zákazník ešte „emocionálne teplý“. Ak pridáte aj malú pozornosť (napr. zľavu