Rekapitulačný e-mail po skončení kampane je ideálny spôsob, ako uzavrieť komunikáciu elegantne a zároveň posilniť dôveru v značku. Namiesto ticha po poslednom zľavovom dni informujte odberateľov, ako kampaň dopadla – koľko zákazníkov sa zapojilo, aké benefity využili alebo čo sa vďaka nim podarilo dosiahnuť. Aj jednoduché “Ďakujeme, že ste boli súčasťou Black Friday” pôsobí profesionálne a ľudsky.
Takýto e-mail funguje aj ako most k ďalšej aktivite. Môže obsahovať teaser na nadchádzajúce novinky, odporúčania produktov, alebo možnosť ohodnotiť skúsenosť. Práve v tejto fáze sú zákazníci najvnímavejší – už vás poznajú, reagovali, a preto je škoda komunikáciu prerušiť.
Z pohľadu marketingovej stratégie pomáha rekapitulačný e-mail aj zberu dát a spätnej väzby. Sledujte mieru otvorenia, prekliky, odpovede a spokojn