E-maily s recenziami expertov patria medzi najsilnejšie formy sociálneho dôkazu. Odpovedajú na základnú otázku zákazníka: „Môžem tomuto produktu dôverovať?“ Ak odborník z praxe potvrdí kvalitu, funkčnosť alebo prínos riešenia, skracuje sa rozhodovací proces a znižuje sa riziko vnímané zákazníkom.
Základom je autenticita. Recenzia musí pôsobiť reálne, odborne a konkrétne. Vyhnite sa všeobecným frázam typu „výborný produkt“. Oveľa lepšie fungujú presné vyjadrenia, ktoré pomenúvajú konkrétny problém, spôsob použitia a výsledok. Ideálne je, ak expert vysvetlí prečo by produkt odporučil a pre koho je najvhodnejší.
V e-maili pracujte s jasnou štruktúrou: krátke predstavenie experta, samotná recenzia, vysvetlenie kontextu a jemná výzva k akcii. Cieľom nie je agresívny predaj, ale posilnenie dôvery a odborného vnímania značky. Takéto e-maily sú mimoriadne vhodné najmä pre e-shopy s vyššou cenou produktov alebo pri novin