3 najčastejšie chyby PR a SEO článkov

PR články a SEO články sú v súčasnosti veľmi populárnym marketingovým nástrojom. Ak ich ceny porovnáme napríklad s cenami reklamy, sú pomerne lacné. Dá sa vďaka nim osloviť naozaj veľká cieľová skupina. A kvalitný PR článok môže priviesť webu množstvo hodnotných návštevníkov, z ktorých sa neskôr stávajú i zákazníci. Predsa len však pri tvorbe týchto článkov dochádza k častým chybám a články tak strácajú svoj zmysel. O aké chyby ide?

Vložil:

Dátum:

12. 6. 2015 22:44

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

88 (262/174)

Tagy:



   
Pánské šperky: Pro stylové muže
Dámské náramky pro každou příležitost
Výrobce plastových polotovarů – spolehlivost a přesnost
Výrobce plastových produktů a jejich význam
Výroba plastů, plastové polotovary, výrobce plastů a Mepla s.r.o.
Výrobce plastů
Osvětlení akcí: Klíčový prvek každé úspěšné události
Inovace a kvalita: Moderní výrobce plastových produktů
Výrobce plastových produktů: Klíčový partner průmyslu
Výrobce plastových produktů
Odrůda Rubin: Bohatá historie a výrazný charakter
Odrůda Rubin: Klenot mezi červenými víny
Odrůda Rubin: Symbol bulharské vinařské tradice
Fotokoutek na svatbu Jihlava: Zachyťte kouzlo vašeho velkého dne
KVÍZ: Ktorému okresu patrí toto EČV? Otestujte sa
Túlavý pes vycítil, že muž chce okoloidúcej žene ublížiť. Kamera na ulici zachytila jeho nezištnú pomoc
Nielen človek, aj pes môže dostať úpal: Toto sú najrizikovejšie plemená. Ako ich uchrániť?
Viete, na čo slúžia takéto otvory v zateplení bytoviek? Nápomocné sú nielen pre ľudí
Hudobný zázrak. Chlapec v talentovej šou zahral na klavíri a potom zrazu utiekol z pódia
Maďarský šofér sanitky sa stal pre svoju jazdu mestom legendou. Túto jazdu obdivujú milióny ľudí