EM na každý deň -??TIP 187: Ako efektívne poslať posledný pripomienkový e-mail pred ukončením ponuky?

 Posledný e-mail pred vypršaním časovo obmedzenej akcie často rozhoduje o tom, či sa príjemca odhodlá k nákupu. Práve preto by mal byť jasný, stručný a apelovať na emócie aj racionálne dôvody.

Upozornite na presný čas ukončenia ponuky. Použite konkrétnu formuláciu ako "Ponuka platí len do dnešnej polnoci" alebo "Zostáva už len niekoľko hodín". Takéto výzvy zvyšujú pocit naliehavosti.

Zvýraznite hodnotu, nie len zľavu (ak je to možné). Namiesto všeobecného „Zľava 20 %“ použite „Ušetrite 20 € pri dnešnej objednávke“ – konkrétne čísla fungujú lepšie.

Na záver nezabudnite na silné CTA tlačidlo (napríklad "Chcem využiť ponuku teraz"), ktoré uľahčí rýchlu akciu. Čím m

Vložil:

Dátum:

21. 6. 2025 21:48

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
SEO na každý deň -??TIP 185: Ako zvýšiť dôveryhodnosť obsahu pomocou dát?
EM na každý deň -??TIP 186: Ako zistiť, či vašim zákazníkom vyhovujú krátke alebo dlhé e-maily?
GoogleAds na každý deň -??TIP 137: Ako zabezpečiť, že vaše reklamy sa zobrazujú na správnych zariadeniach?
SEO na každý deň -??TIP 186 Prečo pravidelne testovať web na bezpečnostné riziká?
GoogleAds na každý deň -??TIP 138: Ako testovať rôzne farebné variácie reklám v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 139: Ako nastaviť a využiť kampane na volania v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 187: Ako zrýchliť načítavanie pomalých stránok?
EM na každý deň -??TIP 188: Ako testovať farebné schémy e-mailov na zvýšenie angažovanosti?
GoogleAds na každý deň -??TIP 140: Ako vytvoriť efektívnu bannerovú reklamu v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 189: Ako vybudovať databázu odberateľov bez kupovania kontaktov?
SEO na každý deň -??TIP 188: Prečo je dôležité optimalizovať obsah pre lokálne vyhľadávanie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 141: Ako vytvoriť videoreklamu v Google Ads aj bez vlastného videa?
EM na každý deň -??TIP 190: Ako efektívne poslať e-mail s pripomienkou na nevyužité benefity?
SEO na každý deň -??TIP 189: Ako používať relevantné kotvy v odkazoch pre lepšie SEO?
SEO na každý deň -??TIP 190: Prečo sú hlavičky a podnadpisy také dôležité pre SEO a čitateľa?
GoogleAds na každý deň -??TIP 142: Ako správne cieliť na mobilných používateľov v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 191: Ako vytvoriť letné e-mailové kampane, ktoré zaujmú a predajú?
SEO na každý deň -??TIP 191: Ako optimalizovať názvy kategórií na e-shope pre SEO?
EM na každý deň -??TIP 192: Prečo sú krátke predmety e-mailov dôležité?
GoogleAds na každý deň -??TIP 135: Ako správne nastaviť ciele pre remarketingové kampane?