Nechajte zákazníkom druhú šancu.
Opätovné zasielani...
|
Nadmierne zasielanie e-mailov môže viesť k únave odberateľov a zvýšenému počtu odhlásení. Sledujte metriku zapojenia – ak klesá otvorenosť a rastie...
|
Turecký vysielací orgán RTUK vo štvrtok oznámil, že ukladá opozičnej televízii Sozcu 10-dňový zákaz vysielania pre údajné podnecovanie „nenávisti a ne...
|
|
27. marca 1985 sa z rozhlasovej pyramídy odvysielali prvé ranné správy a začalo sa pravidelné rozhlasové vysielanie z Mýtnej ulice v Bratislave. Budov...
|
Štyridsaťtriročný právnik svoje odpovede dopĺňa číslami, vo svete paragrafov je rovnako doma ako vo svete financií. Okrem Prahy absolvoval advokáts...
|
Vstupné stránky (landing pages) sú kľúčové pre konverzie, no zároveň môžu byť silným nástrojom pre SEO. Aby sa dobre umiestňovali vo vyhľadávačoch,...
|
Uplynuli štyri mesiace od chvíle, ako zdvihol meč proti panovníkovi. Hneď na začiatku porazil oddiely, ktoré cisár a kráľ Rudolf Habsburský proti nemu...
|
Každá skupina odberateľov má iné potreby, preferencie a očakávania. Posielať rovnaký e-mail všetkým znamená riskovať nízku angažovanosť a vysokú mi...
|
Európske krajiny nevytvoria spoločnú armádu ako odpoveď na hrozby Ruska, uviedol poľský minister zahraničných vecí Radoslaw Sikorski v rozhovore pre t...
|
Aby ste si udržali aktívnych odberateľov, musíte im pravidelne prinášať hodnotný a relevantný obsah. Nestačí len posielať emaily – dôležité je, aby...
|
Poskytovanie jasnej a jednoduchej možnosti odhlásenia nie je len otázkou dobrej praxe, ale aj zákonnou povinnosťou podľa GDPR
|
Pravidelné čistenie zoznamu e-mailov je nevyhnutné pre efektívny email marketing. Odstraňovanie neaktívnych odberateľov pomáha zlepšiť doručiteľnos...
|
Umelá inteligencia môže podľa českého prezidenta pomôcť k prelomom v zdravotníctve, energetike či vede a vzdelaní.
|
...
|
Príliš časté e-maily môžu odberateľov rýchlo unaviť a viesť k odhláseniu z vášho zoznamu. Ak zákazníci dostávajú e-maily denne bez reálnej pr...
|
Rozpočet v Google Ads je zásadným faktorom úspechu vašej kampane. Určuje, koľko ste ochotní minúť denne na reklamu, a priamo ovplyvňuje počet...
|
Jednotná frekvencia posielania e-mailov pre všetkých odberateľov nie je ideálna. Každý segment má iné preferencie a očakávania, preto je kľúč...
|
Pozor na časté chyby, ktoré môžu pokaziť efekt vašej kampane! - Nesprávna personalizácia: Použitie...
|
Vizuálna hierarchia je kľúčová pre efektívny emailový marketing. Pomáha čitateľovi rýchlo pochopiť, čo je v e-maile dôležité, a usmerňuje jeho pozo...
|