|
Pridanie videa do e-mailov môže výrazne zvýšiť mieru zapojenia vašich odberateľov. Pri implementácii tohto prvku postupujte nasledovne: Premeňte MP4 na GIF: Keďže e-mailoví klienti často nepodporujú priame prehrávanie videí, vytvorte z vášho videa krátky GIF. Vyberte len pár snímkov (ideálne 3–5 sekúnd) z najzaujímavejšej časti videa, aby GIF zostal malý (pod 1 MB) a rýchlo sa načítal. Použiť môžete nástroje ako EZGIF. Vložte odkaz na celé video: Použite GIF ako náhľad a pridajte naň tlačidlo „Play“, ktoré príjemcu presmeruje na celé video (na YouTube, Vimeo alebo vašu webstránku). Pútavý náhľad: Vyberte scénu, ktorá okamžite vzbudí záujem, napríklad emotívny moment alebo vizuálne zaujímavý záber. Call-to-action: Jasne uveďte, čo príjemca z videa získa – napríklad „Pozrite si rýchly návod“ a
|
|