EM na každý deň - ??TIP 30: Ako vytvoriť jedinečný vizuálny štýl pre vaše e-maily?

 Vizuálny štýl vašich e-mailov by mal byť konzistentný, rozpoznateľný a ladiť s vašou značkou. Tu je, ako na to:

  1. Farby a fonty: Vyberte 2–3 hlavné farby a písmo, ktoré používate vo svojej značke, a aplikujte ich vo všetkých e-mailoch.
  2. Logo a branding: Uistite sa, že vaše logo a grafické prvky sú na rovnakom mieste, ideálne v hlavičke e-mailu.
  3. Šablóny: Vytvorte zopár šablón, ktoré budete opakovane používať – zjednodušíte si prácu a udržíte konzistentnosť.
  4. Obrázky a ikony: Používajte štýl obrázkov, ktorý odráža charakter vašej značky (fotografie, ilustrácie, minimalistické ikony).
  5. Čistý dizajn: Vyhnite sa preplneniu – menej je viac. Pridajte dostatok priestoru medzi textom a obrázkami.

Kľúčom je vytvoriť dizajn, ktorý zákazníci okamžite spoznajú ako váš. 

Vložil:

Dátum:

14. 1. 2025 21:42

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
SEO na každý deň -??TIP 126: Ktoré témy vám prinášajú najviac spätných odkazov?
EM na každý deň -??TIP 126: Zlepšujete sa vďaka zákazníkom? Povedzte im to v e-maile
GoogleAds na každý deň -??TIP 78: Ako zistíte, či dynamické reklamy fungujú rovnako dobre na rôznych platformách?
GoogleAds na každý deň -??TIP 77: Prečo testovať rôzne kreatívy v responzívnych reklamách? Oplatí sa to vôbec?
SEO na každý deň -??TIP 125: Ako zistiť, ktorý starší obsah si zaslúži aktualizáciu?
EM na každý deň -??TIP 125: Ako do e-mailu zaradiť „Najčastejšie vyhľadávané produkty“? Zvýšte predaj tým, čo zákazníci sami hľadajú
EM na každý deň -??TIP 116: Ako využiť testy SPAM skóre na zlepšenie doručiteľnosti?
EM na každý deň -??TIP 117: Ako analyzovať a opraviť chyby pri hard bounce e-mailoch?
SEO na každý deň -??TIP 117: Prečo je dôležité pravidelne kontrolovať správnosť meta popisov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 70: Prečo pridávať videoobsah do reklám?
SEO na každý deň -??TIP 118: Ako používať obsah zameraný na riešenie špecifických problémov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 71: Prečo sledovať výkonnosť reklám podľa času dňa?
EM na každý deň -??TIP 118: Ako integrovať vaše e-maily s analytickými nástrojmi?
GoogleAds na každý deň -??TIP 72: Ako používať experimenty na testovanie stratégií?
EM na každý deň -??TIP 119: Ako využiť storytelling v e-mail marketingu?
SEO na každý deň -??TIP 119: Prečo je dôležité, aby boli všetky odkazy na vašej stránke funkčné?
GoogleAds na každý deň -??TIP 72: Prečo nastaviť konverznú akciu správne?
SEO na každý deň -??TIP 120: Ako používať podcasty na zlepšenie SEO?
EM na každý deň -??TIP 120: Ako vytvoriť e-mailovú sekvenciu pre opätovné získanie zákazníka?
EM na každý deň -??TIP 121: Ako využiť e-maily na propagáciu vernostného programu?