EM na každý deň - TIP 62: Ako vytvoriť "VIP" zoznam pre špeciálnych odberateľov?

 Vytvorenie VIP zoznamu vám umožní odmeniť najvernejších zákazníkov a zvýšiť ich angažovanosť. Začnite identifikáciou najaktívnejších odberateľov – tých, ktorí pravidelne otvárajú e-maily, klikajú na odkazy alebo často nakupujú. Môžete ich zaradiť automaticky na základe ich správania alebo im ponúknuť možnosť prihlásiť sa do exkluzívneho klubu.

VIP odberateľom ponúknite výhody, ktoré bežní zákazníci nemajú – skorší prístup k novým produktom, exkluzívne zľavy, prémiový obsah či osobitnú zákaznícku podporu. Pravidelne ich informujte o špeciálnych akciách a budujte s nimi dlhodobý vzťah.

Dôležité je, aby VIP program pôsobil exkluzívne a motivoval ľudí stať sa jeho súčasťou. Transparentne komunikujte jeho výhody a vytvorte pocit, že patria medzi elitu vašej značky.

Vložil:

Dátum:

11. 2. 2025 16:05

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -TIP 195: Ktorý deň v týždni má najvyššiu mieru otvorenia e-mailov?
EM na každý deň -TIP 196: Ako vytvoriť predajný e-mail s jasnou štruktúrou? Začnite problémom a skončite riešením
EM na každý deň -TIP 193: Ako písať e-maily, ktoré vyvolajú emóciu?
EM na každý deň -TIP 194: Ako využiť výročie nákupu v e-mail marketingu?
EM na každý deň -TIP 186: Ako zistiť, či vašim zákazníkom vyhovujú krátke alebo dlhé e-maily?
EM na každý deň -TIP 187: Ako efektívne poslať posledný pripomienkový e-mail pred ukončením ponuky?
EM na každý deň -TIP 188: Ako testovať farebné schémy e-mailov na zvýšenie angažovanosti?
EM na každý deň -TIP 189: Ako vybudovať databázu odberateľov bez kupovania kontaktov?
EM na každý deň -TIP 190: Ako efektívne poslať e-mail s pripomienkou na nevyužité benefity?
EM na každý deň -TIP 191: Ako vytvoriť letné e-mailové kampane, ktoré zaujmú a predajú?
EM na každý deň -TIP 192: Prečo sú krátke predmety e-mailov dôležité?
EM na každý deň -TIP 184: Prečo je vizuálny tok v e-mailoch taký dôležitý?
EM na každý deň -TIP 185: Ako využiť štatistiky a infografiky v e-mailoch?
EM na každý deň -TIP 183: Ako prispôsobiť dizajn e-mailu pre jednotlivé segmenty publika?
EM na každý deň -TIP 180: Ako používať citáty zákazníkov na podporu dôveryhodnosti?
EM na každý deň -TIP 181: Ako zahrnúť citáty alebo inšpiratívne posolstvá do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 182: Ako používať odporúčacie algoritmy na zlepšenie obsahu?
EM na každý deň -TIP 176: Ako efektívne písať e-maily o predĺžení záruky?
EM na každý deň -TIP 177: Ako zahrnúť personalizované príbehy zákazníkov do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 178: Ako zahrnúť „darčekové odporúčania“ do sviatočných e-mailov?