EM na každý deň - TIP 63: Ako vytvoriť sériu uvítacích e-mailov?

 Nastavte tón pre dlhodobý vzťah už od začiatku

Prvý dojem je kľúčový, a v e-mail marketingu to platí dvojnásobne. Séria uvítacích e-mailov vám pomôže nielen predstaviť vašu značku, ale aj budovať dôveru a angažovanosť od prvého kontaktu.

Začnite vrelým privítaním a poďakovaním za prihlásenie. Prvý e-mail by mal jasne komunikovať, čo môže príjemca očakávať – či už ide o exkluzívny obsah, zľavy alebo inšpirácie. Nasledujúce e-maily môžu postupne predstavovať vašu ponuku, prípadové štúdie či príbehy zákazníkov, čím posilníte vzťah a motivujete k prvým akciám.

Dôležité je zachovať konzistentný tón a hodnotu. Každý e-mail by mal byť prínosný, autentický a ideálne zakončený jasnou výzvou k akcii (CTA). Ak nastavíte správnu dynamiku od začiatku, zvýšite šance, že váš nový kontakt ostane dlhodobým a loajálnym zákazníkom.

Vložil:

Dátum:

17. 2. 2025 08:04

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -TIP 195: Ktorý deň v týždni má najvyššiu mieru otvorenia e-mailov?
EM na každý deň -TIP 196: Ako vytvoriť predajný e-mail s jasnou štruktúrou? Začnite problémom a skončite riešením
EM na každý deň -TIP 193: Ako písať e-maily, ktoré vyvolajú emóciu?
EM na každý deň -TIP 194: Ako využiť výročie nákupu v e-mail marketingu?
EM na každý deň -TIP 186: Ako zistiť, či vašim zákazníkom vyhovujú krátke alebo dlhé e-maily?
EM na každý deň -TIP 187: Ako efektívne poslať posledný pripomienkový e-mail pred ukončením ponuky?
EM na každý deň -TIP 188: Ako testovať farebné schémy e-mailov na zvýšenie angažovanosti?
EM na každý deň -TIP 189: Ako vybudovať databázu odberateľov bez kupovania kontaktov?
EM na každý deň -TIP 190: Ako efektívne poslať e-mail s pripomienkou na nevyužité benefity?
EM na každý deň -TIP 191: Ako vytvoriť letné e-mailové kampane, ktoré zaujmú a predajú?
EM na každý deň -TIP 192: Prečo sú krátke predmety e-mailov dôležité?
EM na každý deň -TIP 184: Prečo je vizuálny tok v e-mailoch taký dôležitý?
EM na každý deň -TIP 185: Ako využiť štatistiky a infografiky v e-mailoch?
EM na každý deň -TIP 183: Ako prispôsobiť dizajn e-mailu pre jednotlivé segmenty publika?
EM na každý deň -TIP 180: Ako používať citáty zákazníkov na podporu dôveryhodnosti?
EM na každý deň -TIP 181: Ako zahrnúť citáty alebo inšpiratívne posolstvá do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 182: Ako používať odporúčacie algoritmy na zlepšenie obsahu?
EM na každý deň -TIP 176: Ako efektívne písať e-maily o predĺžení záruky?
EM na každý deň -TIP 177: Ako zahrnúť personalizované príbehy zákazníkov do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 178: Ako zahrnúť „darčekové odporúčania“ do sviatočných e-mailov?