Nastavte tón pre dlhodobý vzťah už od začiatku
Prvý dojem je kľúčový, a v e-mail marketingu to platí dvojnásobne. Séria uvítacích e-mailov vám pomôže nielen predstaviť vašu značku, ale aj budovať dôveru a angažovanosť od prvého kontaktu.
Začnite vrelým privítaním a poďakovaním za prihlásenie. Prvý e-mail by mal jasne komunikovať, čo môže príjemca očakávať – či už ide o exkluzívny obsah, zľavy alebo inšpirácie. Nasledujúce e-maily môžu postupne predstavovať vašu ponuku, prípadové štúdie či príbehy zákazníkov, čím posilníte vzťah a motivujete k prvým akciám.
Dôležité je zachovať konzistentný tón a hodnotu. Každý e-mail by mal byť prínosný, autentický a ideálne zakončený jasnou výzvou k akcii (CTA). Ak nastavíte správnu dynamiku od začiatku, zvýšite šance, že váš nový kontakt ostane dlhodobým a loajálnym zákazníkom.