EM na každý deň - TIP 85: Ako zaradiť kroky na vyriešenie problému priamo do e-mailu?

Buďte konkrétni – Nepíšte len všeobecne o probléme, ale priamo ponúknite riešenie v podobe krokov (napr. „1. Kliknite na tento odkaz, 2. Vyberte možnosť X, 3. Potvrďte…“).

Použite vizuálnu jasnosť – Kroky očíslujte alebo ich dajte do odrážok, aby boli ľahko viditeľné a rýchlo pochopiteľné aj pri letmom pohľade (tzv. skenovaní textu).  Ak je to možné, pridajte ilustračný obrázok alebo krátke video.

CTA na správnom mieste – Po krokoch vždy nasmerujte zákazníka k akcii (napr. „Začnite hneď teraz“ s odkazom). Uistite sa, že je to jednoduché a intuitívne.

Testujte a optimalizujte – Sledujte, či zákazníci podľa krokov konajú. Ak nie,

Vložil:

Dátum:

10. 3. 2025 12:34

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -TIP 195: Ktorý deň v týždni má najvyššiu mieru otvorenia e-mailov?
EM na každý deň -TIP 196: Ako vytvoriť predajný e-mail s jasnou štruktúrou? Začnite problémom a skončite riešením
EM na každý deň -TIP 193: Ako písať e-maily, ktoré vyvolajú emóciu?
EM na každý deň -TIP 194: Ako využiť výročie nákupu v e-mail marketingu?
EM na každý deň -TIP 186: Ako zistiť, či vašim zákazníkom vyhovujú krátke alebo dlhé e-maily?
EM na každý deň -TIP 187: Ako efektívne poslať posledný pripomienkový e-mail pred ukončením ponuky?
EM na každý deň -TIP 188: Ako testovať farebné schémy e-mailov na zvýšenie angažovanosti?
EM na každý deň -TIP 189: Ako vybudovať databázu odberateľov bez kupovania kontaktov?
EM na každý deň -TIP 190: Ako efektívne poslať e-mail s pripomienkou na nevyužité benefity?
EM na každý deň -TIP 191: Ako vytvoriť letné e-mailové kampane, ktoré zaujmú a predajú?
EM na každý deň -TIP 192: Prečo sú krátke predmety e-mailov dôležité?
EM na každý deň -TIP 184: Prečo je vizuálny tok v e-mailoch taký dôležitý?
EM na každý deň -TIP 185: Ako využiť štatistiky a infografiky v e-mailoch?
EM na každý deň -TIP 183: Ako prispôsobiť dizajn e-mailu pre jednotlivé segmenty publika?
EM na každý deň -TIP 180: Ako používať citáty zákazníkov na podporu dôveryhodnosti?
EM na každý deň -TIP 181: Ako zahrnúť citáty alebo inšpiratívne posolstvá do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 182: Ako používať odporúčacie algoritmy na zlepšenie obsahu?
EM na každý deň -TIP 176: Ako efektívne písať e-maily o predĺžení záruky?
EM na každý deň -TIP 177: Ako zahrnúť personalizované príbehy zákazníkov do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 178: Ako zahrnúť „darčekové odporúčania“ do sviatočných e-mailov?