EM na každý deň -TIP 131: Čo sa predáva najviac vo vašom okolí? Ukážte to vo vašom newslettri

Zákazníci radi vedia, čo nakupujú ostatní – a ešte radšej, keď ide o ich mesto či región. Skúste zaradiť do kampane rebríček „Najobľúbenejšie produkty podľa regiónu“. Ukážete tak nielen trendové produkty, ale aj to, že rozumiete miestnym preferenciám.

Ako to funguje? Využívajte dáta z objednávok a segmentujte ich podľa lokality. Napríklad: „Top 5 produktov v Bratislave“, „Najpredávanejšie v Košiciach“. Stačí jednoduchý blok v emaili – obrázok, názov produktu a počet predajov alebo hodnotenie.

Tento typ obsahu zvyšuje dôveryhodnosť aj mieru prekliku. Zákazníci sa chcú inšpirovať, porovnávať a často sa rozhodnú práve na základe toho, čo si kupujú iní. Regionálne rebríčky navyše podporujú lokálnu identitu a záujem o konkrétnu ponuku.

Vložil:

Dátum:

21. 4. 2025 06:43

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -TIP 195: Ktorý deň v týždni má najvyššiu mieru otvorenia e-mailov?
EM na každý deň -TIP 196: Ako vytvoriť predajný e-mail s jasnou štruktúrou? Začnite problémom a skončite riešením
EM na každý deň -TIP 193: Ako písať e-maily, ktoré vyvolajú emóciu?
EM na každý deň -TIP 194: Ako využiť výročie nákupu v e-mail marketingu?
EM na každý deň -TIP 186: Ako zistiť, či vašim zákazníkom vyhovujú krátke alebo dlhé e-maily?
EM na každý deň -TIP 187: Ako efektívne poslať posledný pripomienkový e-mail pred ukončením ponuky?
EM na každý deň -TIP 188: Ako testovať farebné schémy e-mailov na zvýšenie angažovanosti?
EM na každý deň -TIP 189: Ako vybudovať databázu odberateľov bez kupovania kontaktov?
EM na každý deň -TIP 190: Ako efektívne poslať e-mail s pripomienkou na nevyužité benefity?
EM na každý deň -TIP 191: Ako vytvoriť letné e-mailové kampane, ktoré zaujmú a predajú?
EM na každý deň -TIP 192: Prečo sú krátke predmety e-mailov dôležité?
EM na každý deň -TIP 184: Prečo je vizuálny tok v e-mailoch taký dôležitý?
EM na každý deň -TIP 185: Ako využiť štatistiky a infografiky v e-mailoch?
EM na každý deň -TIP 183: Ako prispôsobiť dizajn e-mailu pre jednotlivé segmenty publika?
EM na každý deň -TIP 180: Ako používať citáty zákazníkov na podporu dôveryhodnosti?
EM na každý deň -TIP 181: Ako zahrnúť citáty alebo inšpiratívne posolstvá do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 182: Ako používať odporúčacie algoritmy na zlepšenie obsahu?
EM na každý deň -TIP 176: Ako efektívne písať e-maily o predĺžení záruky?
EM na každý deň -TIP 177: Ako zahrnúť personalizované príbehy zákazníkov do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 178: Ako zahrnúť „darčekové odporúčania“ do sviatočných e-mailov?